אולם ה"אוזן בר" בת"א היה גדוש עד אפס מקום. גם בצדדיו, מה שמכונה מתחם ה –" V.I.P", מולאו השורות בקהל סקרן ומגוון. צופים בשנות העשרים לחייהם ועד לבני הגיל השלישי התמקדו בלאורה ריבלין לעבר הבמה באופן חרישי, כשהיא מוקפת בהרכב מרשים של שבעה נגנים.
לאורה ריבלין, אחת השחקניות המוכרות והאהובות והיותר נועזות במחוזותינו, כשבאמתחתה עשרות תפקידים בתיאטרון, בקולנוע ובטלוויזיה ("קרובים קרובים" המיתולוגית, נו נראה לכם שהייתי שוכח?) היא זו שמגוללת את המונולוגים המולחנים שנערמו לערב יחיד הנקרא
"אישה נוסעת", והיא זו שגם בראה את עולם הדמויות: אישה ששנתה נודדת ומה שמציל אותה הם תופי המלחמה המהדהדים בפתח, גיבורת מסע אצילית ואלגנטית בחליפה לבנה שתועה לה בין יעדים אקראיים, גברת שבגידותיו של בן זוגה נגלות אט אט לעיניה, ותגובותיו הבלתי צפויות של בעלה.
גולת הכותרת לטעמי היא אם ובנה המצויים במשבר קיומי, מה שהעיב על יחסיהם למשך זמן רב, והמפגש השביר והמחודש ביניהם שהניב שיר דרמטי מדהים ביופיו, ששורת המחץ שלו היא: "ילדים, נולדתם לשבור לנו את הלב".
מופע הקברט נע בין הבדייה ההזוייה לאמת המזוקקת, משוטט בין חוויותיה של ריבלין אחת לאחת לצד משאות נפש כמוסים המקננים בה, מלהטט בין תמונות ריאליסטיות במיטבן למפגן יצירתי של דימיון מודרך המתעתע בנבכי הזמן ושבילי החיים של המספרת.
על פניה, ריבלין השחקנית ממוקמת בזירה "לא לה", אולם חרף העובדה כי ניכר שהמפגש עם הפזמונים החושפניים אינו מגרש הבית הטבעי שלה, היא מוליכה אותנו בנתיביו בביטחה, ביד מיומנת, במקצועיות של אמנית שברפרטואר שלה רבבות הצגות בדיוק מקסימלי. כל דמות ודמות זוכה אצלה לטיפול מסור, להקשבה, לחמלה, לאמפטיה מלטפת, ובד בבד גם להתבוננות חדה שאיננה גולשת לסנטימנטליות דביקה ו/או להשתפכות לירית. אישיותה של ריבלין, המאופיינת בנימי האנדרסטייטמנט ובהבעת פני פוקר, שרה בעבורינו את ספר הסיפורים שליווה אותה בחלומה, שוזרת במומחיות ובהומור אירוני את פסיפס חייה המוגשמים והמוחמצים לסירוגין.

על הלחנים הופקד
שאולי בסר, בנה של ריבלין, שהתאים את המקצב הבימתי לכל יצירה ויצירה, ותפר בכישרונו פס קול מלודי ואינטימי המתכתב בדרכו עם הנפשות הפועלות. מלאכתו הן כפסנתרן והן כמפיק מוזיקאלי ראוייה לכל שבח, וכמותו גם חבריו ללהקה: גליה חי בוויולה, איתי ניצן בתופים, עודד גולדשמיט בבס, עידית מינצר בחצוצרה, ו-ימי ויסלר בגיטרה ובניהול האמנותי.
נורית זרחי, הסופרת והמשוררת, סייעה לריבלין לגבש ולעבד את הרעיון הגולמי לכדי קולות מוחשיים שהבשילו למופע המיוחד, כשהתוצר המוגש לנו אפוי במידה הנכונה כמאכל גורמה המשביע את תיאבוננו.
אמנית הבמה ליאורה ריבלין יכולה לסמן וי ענק על ערב קסום ומעורר השראה ו...גם לא מעט אופטימיות, מצרך כ"כ מבוקש בימים אלו.
ציון במדד ויטרינה: 8.5 - "תן למילים לעשות בך..."
לאורה ריבלין - אישה נוסעת
ההופעה הבאה: תאטרון ירושלים, שישי 28.1, 20:30