ימים ספורים לפני הבחירות, לא רק תוכניות הסאטירה ומהדורות החדשות מעלות הילוך. BTB, החברה הוותיקה בארץ להשקעות ולהלוואות דיגיטליות לעסקים, יוצאת בימים אלה בקמפיין תחת הכותרת ״חולמים כמו ילדים, משקיעים כמו גדולים״.
תכנית חיסכון לילדים
הקמפיין נועד לשווק את המוצרים הפיננסיים החדשים של החברה ובראשם BTB Kids, תוכנית חיסכון לילדים. מדובר בחיסכון גמיש נושא ריבית, בהפקדות חודשיות עם נזילות מלאה.
בקמפיין מככבת זואי לרר תורג׳מן, בתו בת התשע של עו״ד שלומי תורג׳מן, מנכ״ל (משותף) של החברה לצד אלון כץ. הקמפיין יעלה בשלב הראשון בעיתונות הכלכלית ובאתרי האינטרנט.
עו״ד שלומי תורג׳מן (מימין) אלון כץ - מנכ״לים משותפים BTB Israel
למרות גילה הצעיר, זואי כבר מנוסה בהופעה מול מצלמות. בשנה האחרונה, הופיעה בתוכניות בוקר, בפינה של מנחם הורוביץ ובמקביל, היא מתחזקת בלוג פיננסי בשם ״הבלוג של זואי״ ובו היא מלמדת ילדים בני גילה מונחי יסוד בכלכלה ובצרכנות.
בין היתר, עסק הבלוג בפיזור סיכונים ובצמיחה כלכלית; כיצד חוסכים ומהי ריבית והכל תוך כדי אנקדוטות משעשעות מחיי היומיום של זואי וחבריה.
ריבית מהשקל הראשון
״תוכניות חיסכון בנקאיות לילדים הן בדיחה. הריבית שם לא קיימת, והכסף נעול במשך שנים ללא יכולת להניב ריביות. הגענו למסקנה, שאם רוצים לעשות שינוי של ממש בחינוך פיננסי ובאופן שבו הורים חוסכים כסף לצרכים עתידיים של ילדים, בין אם מדובר במימון חגיגות בת/בר מצווה, שכר לימוד, רכב או מגורים, הדרך לעשות זאת היא כמו בכל השקעה אחרת – כלומר, נגזרת של התשואות שיש לשוק להציע״, מספר עו״ד תורג׳מן.
״בדיוק למטרה הזאת, התאמנו מסלול מיוחד לחיסכון לילדים החל מכל סכום, שנושא ריבית מהשקל הראשון ובמקביל, הוא נזיל. זואי גדלה בבית עם מודעות פיננסית מפותחת, יש לה בלוג פיננסי והיא מגלה עניין רב בנושאי כלכלה וצרכנות, כך שהבחירה בה כפרזנטורית הייתה טבעית״.
חברת BTB פועלת משנת 2014 ומעניקה באמצעות משקיעים הלוואות לבעלי עסקים קטנים ובינוניים. החברה הובילה בשנה שעברה את הרפורמה בחוק השירותים הפיננסיים. בשנת 2018, הייתה התשואה השנתית של המשקיעים בחברה כ-6.8 אחוז.
לפרטים נוספים ולהרשמה לתכנית החיסכון >>