כל עסק חייב כיום קידום אתרים. זאת לא המלצה בעלמא, זאת עובדה. על פי הסטטיסטיקה, שיעור סגירה בממוצע של הפונים מקידום האתר, מגיע לכדי כמעט חמישה עשר אחוזים. בעוד שמי שקידום האתר שלו אינו מנוהל נכון, הוא זוכה לשיעורי סגירה של כמעט שני אחוזים. יחי ההבדל הגדול! כאשר מקפידים על ביצוע של קידום אתר, כי אז מתקבלים לידים קרים או חמים, מה שמסייע להגדלת נפח המכירות של בית העסק.
האם קידום אתרים באמת יכול להגדיל את כמות העוקבים במדיה החברתית?
ולהלן שאלה שאין שניה לה – "האם קידום אתרים באמת יכול להגדיל את כמות העוקבים במדיה החברתית"?, ועל כך נשיב בשתי מלים – בהחלט כן. נכון, אתם יכולים לנסות לקדם את האתר שלכם במדיה החברתית בעצמכם. אבל לא כדאי שתיתנו למקצוענים, כמו למשל - https://www.masamedia.co.il/ לנהל לכם את העניינים, ולהבטיח דרך מהירה ובטוחה יותר? סביר להניח שכן.
במידה ותשפרו את הנראות שלכם בחיפוש האורגני, משמע – עוד ועוד לקוחות פוטנציאליים יידעו על קיומכם, בהכרח תגדילו את כמות העוקבים שלכם במדיה החברתית. עליכם להשקיע בתכנים פנומנליים, תכנים מקוריים ואיכותיים, שכולם יבינו עד כמה אתם חשובים, ועמודי התווך בתחום שלכם. בשל העובדה כי פלטפורמות מדיה חברתיות מהוות מקום חיוני לתוכן עדכני ומקורי, בשביל מרבית הגולשים במציאות העכשווית, המון ערב רב של ישראלים יבחרו לעקוב אחרי הפרופילים שיצרתם, וזאת על מנת להיות הראשונים שיתוודעו למה שיש לכם לומר.
בד בבד, עליכם, בשיתוף עם מקדם האתרים שלכם, לשמור על מעורבות של הפעילות החברתית עם כל מי שמקפיד להמשיך ולעקוב אחריכם. פעילות ומעורבות חברתית שכזאת עשויה בהחלט להגביר את תנועת האתר אינטרנט שלכם, כמו גם לחזק את המהימנות של המוצרים או של השירות שלכם. ובאופן ישיר, לשפר את הקידום האורגני שלכם.
האם יש קשר בין קידום אתרים לבין פרסום / שיווק מוצלח יותר?
וזאת שאלת הביצה והתרנגולת – "האם יש קשר בין קידום אתרים לבין פרסום / שיווק מוצלח יותר"?, ולמה אנו אומרים שזאת שאלת "הביצה והתרנגולת בדיוק? משום שאין לדעת מה קודם למה, הביצה או התרנגולת, שיווק ופרסום מוצלחים או קידום לאתרים מוצלח. ולהלן נסביר הכול, הסירו כל דאגה מיותרת מעל ללבכם. ובכן, כאשר מקדמים אתר, יש להבין שמדובר אודות הבסיס לכל פרסום או שיווק מצליח. ובתוך שכך, הוא אשר עשוי לסייע בידכם להגיע לכדי ייעול של ניהול התחשיב הכלכלי, תוך כדי חיסכון בלתי ישוער של משאבים יקרים מהחברה שלכם.
אין כל ספק, מדובר אודות שיטת פרסום עם ההוצאה הכספית הכי פחותה, אף במידה ואתם עושים שימוש בחברה לקידום אתרים חיצונית. הרווח יהיה לטובתכם, בכל אופן. במידה והגעתם למצב של דירוג מוביל, זה ממש מיותר להתחיל את הסגה של קידום אתר ממומן, שבו תשלמו על פי כל הקלקה. סביר להניח, שמנוע החיפוש של גוגל ימשיך למנף ולהשאיר אתכם במקומות הגבוהים של העמוד הראשון, כל עוד לקוחות פוטנציאליים ימשיכו ללחוץ על קישורי החיפוש של העסק שלכם.
האם קידום אתרים עשוי להוות אסטרטגיה שיווקית בראייה של שנים קדימה?
ושאלה אחרונה לסיום תולדות המאמר – "האם קידום אתרים עשוי להוות אסטרטגיה שיווקית, בראייה של שנים קדימה"?, ועליה נשיב בפה מלא – ועוד איך! נתחיל בכך, כי כל הסאגה של קידום האתר מהווה כשלעצמו אסטרטגיה של שיווק לטווח הארוך. יודעי דבר מאמינים, כי אתר אינטרנט יכול לשמור על דירוג אופטימלי במשך כחצי שנה. הבשורה המשמחת, ואנו שמחים להיות אלו שמבשרים אותה, שחרף העובדה שלוקח זמן ניכר להגיע למעלה הסולם בגוגל, זמן שנראה כמו נצח נצחים, ההגעה להר המיוחל נשארת קבועה למדי, לפחות בהתחלה. אלא אם כן תפסיקו להשקיע.