מטוסים על קוליים
לטוס לכל מקום בעולם בארבע שעות ותמורת 100 דולר בלבד. השגת מטרה זו עשויה להגיע בעוד כעשור מרגע הופעת הבכורה של המטוס של Boom Supersonic ב-2029, של חברת התעופה והחלל מדנבר. יונייטד איירליינס הזמינה 15 ממטוסי החברה המבטיחים זמן טיסה מניוארק ללונדון תוך 3.5 שעות.

פי 1.7 ממהירות הקול והורדת טביעת הפחמן
המטוס הזה טס בגובה של -60,000 ובמהירות של 1,304 מייל לשעה (פי 1.7 ממהירות הקול), המטוס החדש מהיר יותר מהקונקורד העל-קולי האנגלו-צרפתי שפרש לגמלאות בשנת 2003. האוברטור נושא 65-88 נוסעים במחלקת עסקים בסגנון קלאסי על סיפון מטוס ארוך ומתחדד (ללא מושבים אמצעיים) שצורתו נועדה למזער רעש. רוב המסלולים יהיו מעל מים עם ירידה במהירות מעל אזורי חיץ חופים סביב ערים. בנוסף, Overture ישתמש בסוג חדש של דלק תעופה בר-קיימא (SAF) כדי להשיג טביעת רגל פחמנית אפסית.
רכבות למרחקים ארוכים
זו הרכבת שלא תרצו לרדת ממנה, בהנחה שאתם יכולים להרשות לעצמכם בכלל לעלות עליה.

Thierry Gaugain , הידוע בעיקר כמעצב של יאכטות-על, הפנה את תשומת ליבו ליבשה עם עיצוב של רכבת ארמון בשווי של 350 מיליון דולר על מסילות שחלקו הוא אוריינט אקספרס וחלקו Snowpiercer. רכבת ה-G עם 14 קרונות פונה רק למעטים עם אהבה לנסיעות רכבת ארוכות של 10 שעות או יותר, וכוללת 18 סוויטות בנוסף לסוויטת בעלים מגודלת, קרון אוכל, ספא וגן "מקדש" . לקרון אחד יש כנפיים המתקפלות ליצירת מרפסת באוויר הפתוח לאירועים מיוחדים, וקרון נוסף שבו מחזיקים את המכוניות ורכבי הפנאי הזמינים לטיולים.

נקודות השיא של חללי הפנים כוללות חלונות ותקרות חכמים שעוברים מבהירים לאטומים בלחיצת כפתור. רוכשי הכרטיסים עדיין לא עומדים בתור, אבל גוגן מעריך שייקח כ 2.5 שנים לבנות ולהשיק את הרכבת הזו. הם רק מחכים לאור ירוק.
מונית אווירית

כלי ההמראה והנחיתה האנכיים של ה-V-22 Osprey (VTOL) כבר קיימים מזמן, כך שאולי היה בלתי נמנע ש-VTOL יאומץ לשימוש אזרחי. מטוס VTOL יכול לרחף, להמריא ולנחות אנכית - הדוגמה המוכרת ביותר היא מסוק. עם זאת, הספין החדש הוא שכלי הטיס העתידיים משתמשים בהנעה חשמלית (המכונה eVTOL) כדי להפעיל מערך של מאווררים מתמרנים, אפשרות אטרקטיבית לטיסה שקטה ואפס פליטות.
הצפי הוא שרחפני ומוניות ה -eVTOL יגיעו במגוון גדלים ויהיו אישיים ואוטונומיים - פשוט מקישים על המפה המשולבת והוא יטוס ליעד הנבחר. יונייטד איירליינס כבר הזמינה 200 מטוסי VTOL לחמישה נוסעים בשם Maker תוצרת Archer Aviation (archer.com), אשר מתוכננים להיכנס לשוק בשנת 2024.
ל-Maker יש מהירות מרבית של 150 קמ"ש וטווח של 60 מייל שיביא אותך ממרכז העיר. לשדה התעופה במחיר השווה לנסיעה איטית בהרבה של אובר.

באופן דומה, ה דגמים הנוספים שקיימים בשוק ובפיתוח: Lilium , Joby Aviation, Volocopter ו-Rotor X, תוכננו מראש להיות מונית מעופפת שתסיע בין ארבעה לשישה נוסעים. ישנם גם דגמים גדולים יותר שיטיסו 30-50 נוסעים בסגנון חניה ונסיעה מעל אזורים צפופים, או יפעלו כשירות הסעות של שעה בין סן פרנסיסקו ללוס אנג'לס, למשל. בסופו של דבר, eVTOLs צפויים להיות אוטונומיים, אבל בתחילה לרוב הטיסות יהיה מפעיל על הסיפון בתור בונה אמון. צפו שמטוסי eVTOL יהיו מוטסים בסביבות 2025.
הייפרלופ - המסלול המהיר

דמיינו את עצמכם מתניידים בנוחות בתוך קפסולה דרך צינור ענק במהירויות של כ-700 קמ"ש כדי להפחית משמעותית את זמן הנסיעה בין יעדים מרוחקים. זה החלום ש- Virgin Hyperloop ו-HyperloopTT ממהרים להפוך למציאות.
שתי החברות משתמשות בטכנולוגיית ריחוף מגנטי כדי להניע 20-30 נוסעים לכל תרמיל דרך צינור בלחץ נמוך בזרם כמעט ללא הפסקה שיכול להניע אלפי נוסעים בשעה. נסיעה בקפסולה כזו מניו יורק לוושינגטון הבירה תימשך פחות מ-40 דקות, למשל. בעוד שציר הזמן של הטכנולוגיה אינו ברור, בדיקות מצביעות על תקפות הרעיון. Hyperloops גם יפחיתו משמעותית את פליטת הפחמן. עם זאת, מי שהכי מתעניין בפיתוחים החדשים האלו הן דווקא חברות הובלה, משלוחים ושינוע גדולות הרואות בהיפרלופים דרך מהירה מאוד להעביר מטענים ומשלוחים מנמלים ליעדים, וסביר להניח שזה יהיה היישום הראשון של הטכנולוגיה.
חמישה כוכבים בחלל

מלון חלל הוא כבר אינו חלום רחוק, הרבה בזכות הפרטת שיגורי החלל (כגון תוכנית SpaceX של אילון מאסק) המורידה משמעותית את עלויות המטען והטיסה. המלון המקיף את כדור הארץ במסלול לווייני של Axiom Space נלקח ברצינות רבה, מכיוון שהוא מנוהל על ידי מייקל סופרדיני, המנהל לשעבר של תוכנית תחנת החלל הבינלאומית של נאס"א (ISS).
הרעיון הכללי הוא שאקסיום תשיק סדרה של מודולים החל משנת 2024 שיתחברו ל-ISS. כאשר ISS תפרוש בשנת 2028, כפי שרבים מתכננים, כדי לפנות כספים לחקר חלל עמוק, מודולי ה-Axiom יפוצו כדי ליצור תחנת Axiom עם חדרים להשכרה. תחנת Axiom תהיה שופעת יותר מ-ISS, עם פנים של מודול מגורים דמוי ביצה שתוכנן על ידי פיליפ סטארק. ההצעה השאפתנית ביותר מגיעה מתאגיד Orbital Assembly, שתחנת החלל וויאג'ר של שלה תהיה המבנה מעשה ידי אדם הגדול ביותר שהורכב אי פעם בחלל עם מקום ל-280 אורחים וצוות של 112. וויאג'ר תהיה כמו טבעת ענקית עם כוח משיכה הירחי.

וכמה זה יעלה לנו?
סוויטות מלונות יהיו זמינות לשהייה הנעה בין 3.5 ימים לחודש, בעוד וילות גדולות יותר עבור 16 אנשים יהיו זמינות לרכישה כבית שני. המחירים ינועו בין 5 מיליון ל-25 מיליון דולר, עם גישה למתקנים כמו מסעדה, בר ומרכז אירועים - כולם פתוחים באופן אופטימי לעסקים בשנת 2027. אבל היו מוכנים למשטר אימונים קפדני בחדר הכושר: אחרי שבעה ימים ב שטח ללא פעילות גופנית, כוח השרירים, הנפח והסיבולת מתחילים לרדת. אז, ארזו את בגדי האימון.
סירות חשמליות

הפיכת סירות למכונות ירוקות היא מטבעה קשה בגלל משקל הסוללות על הסיפון והטווח המצומצם יחסית שכוח הסוללה מספק. הפתרון עשוי להיות סירות חשמליות שבמקום לגלוש על פני המים, למעשה עפות מעליהם.
ה Candela C-8 לדוגמה, שמחירה הוא רק 335,000 $, משתמשת בטכנולוגיה שכבר מוכרת לחובבי מירוצי America's Cup. במהירויות של מעל 16 קשר, הסירה של שמונה נוסעים עולה מהמים על ידי רחפנים כדי להגיע למהירות מרבית של 30 קשר.
ההידרופולים מקושרים למחשב שמכוון את הלהבים 100 פעמים בשנייה ליציבות. ההיגוי האלקטרוני ב-fly-by-wire מציע טיפול מדויק. ה-C-8 פועל בשקט גם במהירויות נמוכות יותר, הודות למנוע חשמלי חדש שפותח C-Pod עם הנעה ישירה. עם קל משקל, סיבי פחמן 27 רגל רוכב מעל הגלים כדי להפחית גרר, הטווח גדל ל-50 מייל ימי ב-22 קשר תוך שימוש בפחות כוח. לשם השוואה, עלות התפעול של ה-C-8 נמוכה ב-90 אחוז מסירה מונעת בדלק בגודלה.
אז עם מי נדבר על פוליטיקה?
שירותי הסעות כמו Uber ו- Lyft כבר מזמם מתכננים להוציא את הנהג מהמשוואה של נסיעה במונית, אם כי המעבר עשוי להימדד בשנים ולא בחודשים.

Lyft, למשל, משתפת פעולה עם פורד לפריסת רכבים אוטונומיים (עם נהג בטיחותי על הסיפון למקרי חירום) במיאמי השנה ובשנה הבאה באוסטין, טקסס. חברות כמו Waymo, Cruise ו-Zoox מובילות בכיוון דומה וסביר להניח שיוסיפו חיישנים מתוחכמים כמו לידאר לרכביהם כדי להשלים את המצלמות והרדאר. גרסה מעניינת אחת נוצרה על ידי Halo שהשיקה אפליקציה המאפשרת להזמין מכונית חשמלית, אשר מונעת באמצעות שלט רחוק אל המיקום שלך לשימושך, ולאחר מכן מונעת מרחוק לבית Halo שלה כשתסיים איתה.
לרכבים אוטונומיים אולי אין עדיין לגיטימציה בלתי מוגבלת, ומדינות שונות כמו בריטניה כבר שוקלות מראש להגביל את מספרם על הכבישים.