חיפוש

צפו בקמפיין החדש של רוסקי סטנדרט לכבוד הנובי גוד

מותג הוודקה רוסקי סטנדרט גייס את סלבריטאי ישראל ועלה השבוע בקמפיין משעשע ברוח חג הנובי גוד הרוסי.

מאת: מערכת ויטרינהפורסם ב: 20/12/2017
X
כל הסיפור
קנו עכשיו
חוות דעת גולשים

ארקדי דוכין, מרגלית צנעני, מיכל אנסקי וצוות שדרני הספורט אבי מלר ונדב יעקבי התגייסו לקמפיין החדש של מותג הוודקה רוסקי סטנדרט שמיובא לארץ על ידי חברת יורוסטנדרט ברוח חגיגות הנובי גוד, הגרסה הרוסית של ערב ראש השנה האזרחית.  

מלר ויעקובי בקמפיין רוסקי סטנדרט. צילום: יחצ

מלר ויעקבי שיופיעו בסרטונים הבאים, מתוך קמפיין נובי גוד של רוסקי סטנדרט. צילום: יחצ

 

בין המופלטה לוודקה


במשרד הפרסום 'לעומק התודעה' שאחראים לקמפיין מסבירים: "מכירים את החבר המרוקאי שאתם מאמצים כדי להגיע למימונה ולאכול מופלטה? אז לרוסים יש את הנובי גוד. חשבנו וחשבנו איך מתארגנים על מסיבת נובי גוד משוגעת ?! אה, נמצא חבר רוסי! ועדיף אחד עם ראש פתוח. כמו ארקדי דוכין שהוא בחור די זורם וכמובן רוסקי סטנדרט, החבר הרוסי שכדאי לכם לאמץ. כינובי גוד זה החג הכי רוסקי שיש".

 

ומעין בלומברג, מנהלת שיווק חברת יורו סטנדרט מוסיפה: "סוף שנה היא חגיגה אמיתית, אנחנו שמחים לצאת עם קמפיין חדש שנותן זווית שונה ומיוחדת לחגיגות הסילבסטר הידועות במחוזותינו, מאחר ואנחנו מותג וודקה שמגיע ממדינה המספקת את הסטנדרט לוודקות, נראה לנו הכי נכון שנספק גם את הסטנדרט לאיך חוגגים הכי נכון את השנה החדשה. אני מאושרת ואף סמוקה מוודקה להציג את הקמפיין שלנו לנובי -גוד ואולי לעזור לציבור לחגוג את השנה החדשה קצת אחרת".

 

לדף הפייסבוק של הקמפיין

 

קרדיטים:

משרד פרסום: לעומק התודעה

סמנכ"ל קריאייטיב: טל רביב

סמנכ"ל לקוחות: איתי לוי

צוות קריאייטיב: ערן גרמי, קסניה סובה

תקציבאית: מריאן הראל

מפיקה: רינת קינן

 

חברת הפקה: ZOA Productions

במאי על: קובי חביה

עורך: מאור קשת

 

 

עוד ב-חדשות מהבקבוק:
הפרטים שלי
הרשמה והתחברות:
לקוח חדש
לקוח רשום בויטרינה
או באמצעות:
שכחתי סיסמא
הרשמה לניוזלטר
תחומי עניין
פרסום בויטרינה

בעלי עסקים, מנהלי פרסום, יזמים ומקדמי אתרים - יש לכם מוצר או שירות חדש ומעניין? שימו אותו בויטרינה! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

תודה! הטופס התקבל בהצלחה.
צור קשר
תודה! הטופס התקבל בהצלחה.