חיפוש

מקדש הבירה

לרגל יום ההולדת ה 15 לרשת הברים 'טמפל בר' רואי פרסול ישב לבירה עם הבעלים כדי להבין מה נשתנה אצל צרכן האלכוהול הישראלי ב 15 השנים שחלפו

X
כל הסיפור
קנו עכשיו
חוות דעת גולשים

רשת הברים האיריים הותיקה בישראל מציינת בימים אלו 15 שנים של חגיגות. סיבה מספיק טובה לשבת לבירה עם איציק אדרי, הבעלים של רשת טמפל בר ושל רשת הברים 55,  שכל סניף בה מתהדר ב- 55 ברזי בירה, כדי להבין קצת יותר מה התפתח אצלנו הישראלים שעד לפני קצת יותר מעשור הכרנו בעיקר רק גולדסטאר ומכבי.  

 

אילו הבדלים אתה רואה בין צרכן הבירה של 2018 לבין צרכן הבירה של תחילת הדרך של רשת טמפל?

שוק הבירה בישראל מגלגל כ – 150 מיליון דולר בשנה. הצרכן הישראלי מסתובב בעולם, טועם, לומד וחווה והשוק בישראל מתפתח, גדל ומציע מגוון רחב – הן של בירות יבוא ממבשלות גדולות ובוטיק ברחבי העולם והן מבשלות בוטיק המייצרות בירה ישראלית הקולעת לטעם המקומי.

 

כשהתחלנו לפני 15 שנה מבחר הבירות היה מצומצם, עם מגוון מועט של בירות מיובאות וללא בירת בוטיק ישראלית אחת. כיום המהפכה בעיצומה. ישנם עשרות יצרנים של בירות בוטיק ישראליות אשר עומדות ברמה ובסטנדרטים של בירות המיובאות. 

איציק אדרי, הבעלים של רשת טמפל בר. צילום: יורם אשהיים

איציק אדרי, הבעלים של רשת טמפל בר. צילום: יורם אשהיים

 

אילו תמורות עשו רשת טמפל ורשת 55 בישראל? 

טמפל בר הייתה מהחלוצות בשוק המקומי בהכרת בירות וטעמים חדשים לצרכן המקומי, תחלופה של בירות, רענון וחדשנות. עם פתיחת הטמפל בר הוכנסה בירת החודש, בירה מחבית אשר מתחלפת בכל חודש - דבר המאפשר טעימה, התנסות והתחדשות מתמדת.

 

ברשת 55 אנו מציעים 55 סוגים של בירות מחבית, סוגים וטעמים שונים, מביניהן גם 13 בירות בוטיק, כשאחת מהן מיוצרת במיוחד עבורנו. זהו הליך שאנו עומדים להשלים בחודשים הקרובים אשר בסופו נהיה עם 5 סוגים של בירה מחבית המיוצרים במיוחד עבור הרשת ונמכרים בסניפי 55. אנו גם מאפשרים ללקוח טעימה ממספר בירות, על מנת להתאים לטעמו האישי את הבירה הרצויה.

 
כבעלים של מספר רשתות, אתם רואים עליה בצריכת הבירה והאלכוהול בישראל? כי רבים מתלוננים - בעיקר יקבים ויצרני בירה - שהצריכה לא עולה. 

צריכת הבירה אינה עולה מכיוון שהצריכה הביתית אינה עולה. בניגוד למה שאולי אנשים חושבים, הישראלים שותים פחות בירה. 
 
מה ההבדל מבחינת קהל היעד בין הטמפל לבין ה 55?

בשניהם מדובר בקהל מגיל 22 ומעלה, מעט יותר מבין, מעט יותר מנוסה, קהל המעריך בירה איכותית וטובה, הגשה נכונה, אוכל טוב ליד הבירה ואוירה. קהל המחפש מקום לערבי ספורט, הופעות, מוסיקה ועוד. פאב 55 מכוון גם לפתיחה בשעות הצהרים בעתיד. 

 

איך נשארים רלוונטיים כל כך הרבה שנים? 

מתחדשים, מרעננים כל הזמן. מדובר בעבודה קשה מאד וסיזיפית בניראות המקום, בהכשרת הצוות והמצאת רעיונות חדשים כל הזמן. 

 

טמפל בר: גלילות רמת השרון, טמפל בר כפר סבא, טמפל בר סינמול לב המפרץ חיפה

פאב 55: יס פלנט ראשל"צ,  יס פלנט ירושלים,  אושילנד כ"ס, מול זכרון,  ישפרו פלנט ב"ש. 

 

צילום תמונות  בר 55: עידן גור
צילום תמונה איציק אדרי: יורם אשהיים

עוד ב-יין ואלכוהול:
הפרטים שלי
הרשמה והתחברות:
לקוח חדש
לקוח רשום בויטרינה
או באמצעות:
שכחתי סיסמא
הרשמה לניוזלטר
תחומי עניין
ויטרינה הוסיפו מוצר לויטרינה

בעלי עסקים וחברות, יזמים, מנהלי שיווק, מעצבים ואמנים - יש לכם עסק, מיזם, מוצר או שירות חדש ומעניין ולא אכפת לכם שכולם ישמעו עליו וירצו לקנות אותו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

תודה! הטופס התקבל בהצלחה.
צור קשר
תודה! הטופס התקבל בהצלחה.