חיפוש

מן חוגגים 60

"מן", מותג הוופלים הותיק, חוגג 60 שנה להיווסדה ומרענן את השפה המותגית ואת אריזות המוצרים שלו

X
כל הסיפור
קנו עכשיו
חוות דעת גולשים

מחדשים את הלוק

מפעל מן המשפחתי הוותיק לייצור ופלים ועוגיות, הוקם לפני 60 שנה על ידי זוג עולים צעירים והיום הוא מותג הופלים והעוגיות השני בגודלו בישראל והראשון בקרב השוק החרדי. לכבוד חגיגות שנת ה 60, מרעננת החברה את המותג הנוסטלגי ואת השפה העיצובית של מוצרי החברה. במפגש שנערך היום (14.01.14) ב"בית הבד" בתל אביב, הודיעה החברה על מהלך המיתוג והציגה נתונים אודות פעילותה ומיקומה בשוק המזון בארץ ובעולם. עפ"י נתוני נילסן, שוק הופלים המקומי בישראל עומד על 209.2 מיליון ₪ לשנת 2014, עלייה של 2.3% מתקופה מקבילה אשתקד. שוק העוגיות הבסיסיות המקומי בישראל עומד על 12.4 מיליון ₪ בשנה. עפ"י נתוני הדו"ח, מדורגת "מן" במקום השני, עם נתח שוק של 13%, בדירוג ופלים כמותי בכלל השוק, אחרי חברת "עלית" המחזיקה בנתח שוק של 35%. חברת "מן" נמצאת בצמיחה מתמדת ובעשור האחרון הכפילה החברה המשפחתית את הכנסותיה ממכירות. טעם השוקולד הוא הטעם האהוב והנמכר ביותר בארץ ובעולם טעם השוקולד הוא הטעם האהוב והנמכר ביותר בארץ ובעולם

הסיפור שמאחורי הוופלים

בשנת 1938, בטרם מלחמת העולם השנייה, עלו לישראל מנחם רוקח ז"ל והוריו מאוסטריה, כשהם משאירים מאחור מפעל למתוקים. בארץ הם הקימו את מחלקת הופלים של מפעל "ליבר" ההיסטורי (לימים חלק מעלית), שם גם הכיר מנחם את פנינה אשתו. בשנת 1954 עזב מנחם את ליבר והחליט לפתוח, יחד עם שלושה שותפים, את מפעל הופלים "מן" בבני ברק, אשר עבד כקואופרטיב בשנותיו הראשונות. לאחר כ-3 שנים נקלע המפעל לקשיים, השותפים פרשו ומנחם, יחד עם פנינה שהצטרפה אליו, לקח הלוואות רבות בכדי לשרוד ולהחזיק במפעל. ביחד בנו לאט ובנחישות את מערך הייצור שעבד כולו ידנית עם מוצרים ארוזים בקופסאות פח, הפצה מחנות לחנות עם סוסתיא קטנה ושיווק בסיסי ללא פרסום. המפעל הקטן בבני ברק הפך לשם דבר ברחובות העיר ובכל רחבי המדינה, ואף היה לאחד מהטעמים המזוהים עם חיילי צה"ל במשך שנים ארוכות. מוצרי החברה הפכו למותג נצחי ומוכר בארץ וברחבי העולם. לדברי אלעזר רוקח וציפי פקר, בעלים ומנכ"לים משותפים של מן: "אנו שמחים שהיום, גם אחרי 60 שנה, המותג שצמח כעסק משפחתי בזיעת אפם של הורינו, הינו רלוונטי ומצליח להתמודד מול כל התאגידים הגדולים מהארץ ומחו"ל. רבות מאחורינו, פעילות ענפה עליה אנחנו גאים מאוד ופנינו לעתיד, לטיפוח דור חדש וצעיר שיאמץ אף הוא את מותג הופלים והעוגיות הוותיק. ריענון השפה העיצובית של המותג הינו צעד נוסף בגידול והתפתחות החברה להעמקת השוק והתפתחות לקהלים חדשים. ציפי אבי פקר פנינה ואלעזר רוקח. שלושה דורות של וופלאים המייסדת פנינה רוקח עם ילדיה ציפי פקר ואלעזר רוקח והנכד אבי פקר. שלושה דורות של וופלאים

ויש גם בשורה לטבעונים

עוד מוסיפים המנכ"לים המשותפים: אנו מאמצים בחום את קהילת הטבעונים בישראל, ושמחים לאפשר לקהילה המתחזקת מיום ליום, ליהנות ממוצרי וופלים ועוגיות איכותיים, אשר זמינים בכל סופר ורשת שיווק. כחברה ישראלית ותיקה בשוק הישראלי אנו גאים להיות יצרנית המתוקים הגדולה בישראל המסמנת את מוצריה בתו הטבעוני של ויגן פרנדלי, נשמח להמשיך ולקחת חלק בפעילויות העמותה".
הפרטים שלי
הרשמה והתחברות:
לקוח חדש
לקוח רשום בויטרינה
או באמצעות:
שכחתי סיסמא
הרשמה לניוזלטר
תחומי עניין
פרסום בויטרינה

בעלי עסקים, מנהלי פרסום, יזמים ומקדמי אתרים - יש לכם מוצר או שירות חדש ומעניין? שימו אותו בויטרינה! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

תודה! הטופס התקבל בהצלחה.
צור קשר
תודה! הטופס התקבל בהצלחה.