חיפוש

מודעות ומטופחות

הפעם, לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, הגיעה בלוגרית הטיפוח שלנו סתיו ברגר כדי לספר לנו על הפרויקט החדש של "נייל סטודיו" ועמותת "אחת מתשע" להעלאת המודעות

מאת: סתיו ברגרפורסם ב: 08/10/2020
X
כל הסיפור
קנו עכשיו
חוות דעת גולשים

לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, אשר מצוין בישראל ובעולם בחודש אוקטובר, יוצאת רשת בתי הספר למקצועות היופי "נייל סטודיו" בקמפיין משותף עם עמותת "אחת מתשע", במטרה להעלות את המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד. שיתוף הפעולה כולל קמפיין רשת עם סלבריטאיות ומובילות דעת קהל, אשר יאותגרו במניקור ורוד הכולל את הסרט המזוהה עם העמותה, פעילות הסברתית בתקשורת לצד תרומה כספית לעמותה.

Advanced Night Repair: אסתי לאודר חודש המודעות 2020. צילום: יח"צ

Advanced Night Repair: אסתי לאודר חודש המודעות 2020. צילום: יח"צ

 

קבוצת החברות אסתי לאודר מכריזה - עולם ללא סרטן שד! לצורך העלאת המודעות, קבוצת החברות אסתי לאודר משיקה כעת מוצרים בהשראת הקמפיין במהדורה מוגבלת, כאשר 30% מהכנסותיה ילכו לתרומה לאגודה למלחמה בסרטן:

 

Estee Lauder 

במהדורה מיוחדת ומוגבלת, פריט אספנות של הסרום האייקוני ADVANCED NIGHT REPAIR, בצבע ורוד!!! עם אתגר עולמי: על כל פוסט בתיוג #TimeToEndBreastCancer ו-#elcdonates תעביר קבוצת החברות אסתי לאודר עשרים וחמישה דולר לחקר סרטן השד! את הסרום ניתן לרכוש כאן.

 

קליניק

מציעים את הקרם הלחות המוביל Dramatically Different Moisturizing Lotion+ בגרסה חגיגית הכוללת מחזיק מפתחות עם הסרט הורוד - ניתן לרכוש כאן.

 

מיקאלה ביוטי

השיקו סדרת מוצרים וורודים - ג'ל מיסלרי, מים ומיסלריים ובאלם להסרת איפור - ניתן להשיג כאן

 

ג'נסן

מציעים תחליב ניקוי להבהרת העור - ניתן להשיג כאן

 

בר זומר

השיקה ליין איפור בשם ברביז כולל טינט ורוד - ניתן להשיג כאן.

 

לוריאל

השיקו סדרה חדשה בגווני ניוד וגימור מאט קטיפתי - לוריאל קולור ריש אולטרא מאט.

 

 

הפרטים שלי
הרשמה והתחברות:
לקוח חדש
לקוח רשום בויטרינה
או באמצעות:
שכחתי סיסמא
הרשמה לניוזלטר
תחומי עניין
פרסום בויטרינה

בעלי עסקים, מנהלי פרסום, יזמים ומקדמי אתרים - יש לכם מוצר או שירות חדש ומעניין? שימו אותו בויטרינה! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

תודה! הטופס התקבל בהצלחה.
צור קשר
תודה! הטופס התקבל בהצלחה.