לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, אשר מצוין בישראל ובעולם בחודש אוקטובר, יוצאת רשת בתי הספר למקצועות היופי "נייל סטודיו" בקמפיין משותף עם עמותת "אחת מתשע", במטרה להעלות את המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד. שיתוף הפעולה כולל קמפיין רשת עם סלבריטאיות ומובילות דעת קהל, אשר יאותגרו במניקור ורוד הכולל את הסרט המזוהה עם העמותה, פעילות הסברתית בתקשורת לצד תרומה כספית לעמותה.

Advanced Night Repair: אסתי לאודר חודש המודעות 2020. צילום: יח"צ
קבוצת החברות אסתי לאודר מכריזה - עולם ללא סרטן שד! לצורך העלאת המודעות, קבוצת החברות אסתי לאודר משיקה כעת מוצרים בהשראת הקמפיין במהדורה מוגבלת, כאשר 30% מהכנסותיה ילכו לתרומה לאגודה למלחמה בסרטן:
Estee Lauder
במהדורה מיוחדת ומוגבלת, פריט אספנות של הסרום האייקוני ADVANCED NIGHT REPAIR, בצבע ורוד!!! עם אתגר עולמי: על כל פוסט בתיוג #TimeToEndBreastCancer ו-#elcdonates תעביר קבוצת החברות אסתי לאודר עשרים וחמישה דולר לחקר סרטן השד! את הסרום ניתן לרכוש כאן.
קליניק
מציעים את הקרם הלחות המוביל Dramatically Different Moisturizing Lotion+ בגרסה חגיגית הכוללת מחזיק מפתחות עם הסרט הורוד - ניתן לרכוש כאן.
מיקאלה ביוטי
השיקו סדרת מוצרים וורודים - ג'ל מיסלרי, מים ומיסלריים ובאלם להסרת איפור - ניתן להשיג כאן.
ג'נסן
מציעים תחליב ניקוי להבהרת העור - ניתן להשיג כאן.
בר זומר
השיקה ליין איפור בשם ברביז כולל טינט ורוד - ניתן להשיג כאן.
לוריאל
השיקו סדרה חדשה בגווני ניוד וגימור מאט קטיפתי - לוריאל קולור ריש אולטרא מאט.