חיפוש

מדליוני תרד, לקט גינה ומיקס קוסקוס -טרנד הקפואים של 2021

על פי מחקרים שבוצעו בתחום, נמצא כי ירקות קפואים שומרים על הערכים הבריאותיים והתזונתיים שלהם. מדוע? מכיוון שהם נקטפו בשיא אונם, בשעה שהיו רוויים במינרלים ובוויטמינים. סקרנו עבורכם רשימה מסל הירקות שעכשיו בטרנד הקפואים הבריאים לקיץ 2021

X
כל הסיפור
קנו עכשיו
חוות דעת גולשים

מאז היותכם קטנטנים הכניסו לכם לראש כי הדרך הכי טובה לצריכת ירקות היא שהם טריים. אין זה שקר, אבל זאת אמת רק כאשר עוברות רק כמה שעות מרגע שהירקות נקטפו ועד לאכילתם. אבל הלכה למעשה מעת שהירקות נקטפים ועד שהם מגיעים לדירתכם חולפים מספר ימים, שכרוכים בקירור ובאחסון ארוכים, שבהם רכיבים חיוניים כמו גם אבות המזון כבר אינם אפקטיביים. על פי מחקרים שבוצעו בתחום, נמצא כי ירקות קפואים שומרים על הערכים הבריאותיים והתזונתיים שלהם. מדוע? מכיוון שהם נקטפו בשיא אונם, בשעה שהיו רוויים במינרלים ובוויטמינים. סקרנו עבורכם רשימה מסל הירקות שעכשיו בטרנד הקפואים הבריאים לקיץ 2021

 

מדליוני תרד קפוא

תרד – על פי מחקרים שבוצעו ושהשוו בין תרד טרי לבין תרד שהוקפא הרבה זמן, נמצא כי תרד שהקפיאו כאשר הוא היה טרי שמר היטב על הוויטמינים שבו, לעומת תרד טרי שאיבד הרבה וויטמינים. כל יום שחולף מאז קטיפת התרד ועד לאכילתו כרוך באיבוד של החומצה הפולית ושל הוויטמין סי, בעוד שהקפאת התרד מסייעת בשמירת הטריות שלו.

 

גרגרי חומוס חלוטים קפואים

גרגרי חומוס מבושלים קפואים מכילים מאה וארבע קלוריות במאה גרם, עשרה גרם חלבונים, יותר מעשרים וחמישה גרם פחמימות, ארבע עשיריות גרם שומנים, כעשרים ושבעה מיליגרם נתרן, כאחד עשר גרם מסיבים תזונתיים וכמעט שני מיליגרם ברזל.

 

שעועית ירוקה מוקפאת

שעועית ירוקה קפואה מבושלת מכילה כשלושים ושלוש קלוריות במאה גרם, כמעט שני גרם חלבונים, שישה גרם פחמימות, עשירית גרם שומנים, לא מכילה נתרן, כשלושה גרם מסיבים תזונתיים.

 

גרעיני תירס קפואים

גרעיני תירס קפואים מכילים תשעים וארבע קלוריות במאה גרם, כשלושה גרם חלבונים, כמעט עשרים גרם פחמימות, חמש עשיריות גרם שומנים, מיליגרם אחד של נתרן, כחצי גרם מסיבים תזונתיים.

 

ברוקולי חתוך וחלוט קפוא

הברוקולי הקפוא רווי בסידן ובעל ערך תזונתי רב, בשל כך כי חוץ מהיותו מלא בסיבים, ויטמינים, כמו למשל ויטמין סי, ומינרלים, יש בו גם הרבה רכיבים למניעת מחלצת הסרטן או נוגדי חמצון. ירק זה משתייך למשפחה של המצליבים, שבה נכללים הירקות כמו כרובית או כרוב. ולהלן נציג בפניכם את היתרונות שטמונים בברוקולי קפוא:

 

הברוקולי הקפוא מכיל המון סיבים תזונתיים – הסיבים התזונתיים אמונים לקבלת תחושת השובע, להסדיר את הפעילות של מערכת העיכול, להפחתה של הכולסטרול, כמו גם לוויסות של רמת הסוכר בדם. 

הברוקולי הקפוא מלא בנוגדי חמצון – תפקידם לנטרל את הפעילות השלילית של רדיקלים חופשיים, שעלולים לגרום להאצת הזקנה, למחלות כגון – כלי הדם, סרטן, לב וטרשת העורקים, וכיוצא בזאת. 

בברוקולי קפוא יש סולפוראפן –  שמעלה את רמת האנזימים מגנים ספציפיים, שתופסים את הגורמים למחלת הסרטן, ומניעים אותם לעבור עם זרם הדם ולהיזרק לחוץ הגוף, מדובר בחומר שמהווה חומר כנגד מחלת הסרטן.

בברוקולי מוקפא מבחינים בנוכחות של לוטאין, שהינו נוגד חמצון שמגן פאת תהליכי הזקנה בראייה.

בברוקולי מוקפא ניתן למצוא אשלגן – האשלגן מחזק את העצם, מיטיב בהמעטת הסיכון לחלות בלב או לעודף לחץ דם. 

ברוקולי קפוא מכיל ויטמין סי – הוויטמין סי מהווה נוגד חמצון מאוד אפקטיבי, שמפחית סיכון לחלות בקטרקט, מחזק את המערכת החיסונית, מסייע להימנע מלחלות בסרטן, במחלת לב או בשבץ. 

ברוקולי בהקפאה רווי בוויטמין B6 – מדובר על ויטמין שנוכחותו ביחד עם חומצה פולית מפחיתה את רמת ההומוציסטאין בדם, וממזערת את הסיכון לחלות בלב. זהו ויטמין הכרחי לחילוף החומרים של חלבונים.
 

עוד ב-מבשלים בבית:
הפרטים שלי
הרשמה והתחברות:
לקוח חדש
לקוח רשום בויטרינה
או באמצעות:
שכחתי סיסמא
הרשמה לניוזלטר
תחומי עניין
פרסום בויטרינה

בעלי עסקים, מנהלי פרסום, יזמים ומקדמי אתרים - יש לכם מוצר או שירות חדש ומעניין? שימו אותו בויטרינה! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

תודה! הטופס התקבל בהצלחה.
צור קשר
תודה! הטופס התקבל בהצלחה.