כל בעל עסק יודע כי קשר הדוק, פעיל ורלבנטי עם קהל הלקוחות שלו נבנה לאורך זמן והוא מתבסס על מספר פעולות שיווקיות המתנהלות הן בטווח הקרוב והן בטווח הרחוק.לפעילות השיווקית השפעה רבה על קשרי הלקוחות שכן היא יכולה להגדיל את המכירות, להגביר את המודעות למוצר ולחזק את שם המותג בקרב קהל היעד.
אחת מפעילות השיווק בהן נוקטות חברות רבות ובעלי עסקים היא הפצת ניוזלטר חודשי המספר על כל מה שחדש, חם וטרנדי בתחום הרלבנטי לקהל הלקוחות הקיים ולקהל הלקוחות הפוטנציאלי.
למעשה בכל יום, מיליוני אנשים ברחבי העולם צורכים את המידע שלהם, הן החדשותי והן השיווקי, במדיה הדיגיטלית ונכון לשנת 2022 יותר מארבעה מיליארד אנשים נכנסים באופן יום יומי לדואר האלקטרוני שלהם כדי לבדוק מה חדש. אומרים כי עד שנת 2024 מספר זה יעבור את הארבעה וחצי מיליארד אנשים ולכן המייל וכל המידע המגיע דרכו הופך להיות למקור מידע ראשי, אמין ומעניין.
נתונים אלה לא פסחו על צוות הניהול של חברת ד.ר קרמיקה שהשכילו להבין כי מעבר לפרסום ברשתות החברתיות ובאמצעי התקשורת המסורתיים, עליהם לעשות דברים אחרת על מנת לחזק ולשמר את הקשר עם הלקוחות הקיימים והעתידיים של החברה.
לאחר מחשבה מרובה החליטו בחברה על השקת מגזין עיצוב חדש וייחודי הנושא את השם D.R CERAMICS Magazine - זהו מגזין אינטרנטי אשר מיועד לאנשי עיצוב ואדריכלות שכבר עובדים עם החברה ולאנשי עיצוב ואדריכלות פוטנציאליים לצורך יצירת קשרי עבודה שיובילו כמובן לעבודה משותפת בעתיד.
המגזין ישלח אחת לחודש וכל גיליון יכלול כתבות תוכן בתחום העיצוב, חידושים, מבצעים ומחירים מיוחדים עבור אנשי המקצוע ולקוחותיהם. הנגשת המידע בצורה מרוכזת, מעוצבת ועניינית תהפוך את חברת ד.ר קרמיקה לחברה המספקת מלבד מוצרי איכות, גם שירות אישי ומקצועי.
www.drceramic.co.il