חיפוש

נשים אמתיות

בקמפיין החדש של מותג ההלבשה התחתונה "ליה לונדון" לא תמצאו דוגמניות מקצועיות מושלמות וחטובות לעילא, אלא 11 נשים "רגילות" לחלוטין שנבחרו מתוך מאות שהגיעו לאודישנים. כל הפרטים על המהלך המבריק הזה וגם מי הן הנשים שמאחורי הקמפיין ומה הסיבה של כל אחת מהן לבוא ולהיחשף מול המצלמות?

X
כל הסיפור
קנו עכשיו
חוות דעת גולשים

"הגוף שלך מושלם בדיוק כמו שהוא, אבל חזייה איכותית, שמותאמת לך בדיוק, יכולה לשדרג את הנוחות ואת הרגשת הנשיות שלך. גם את גאה בנתונים הטבעיים שלך ושלמה עם עצמך? אנחנו ממש רוצים לשמוע על זה! ספרי לנו מהי נשיות בעינייך ויכול להיות שתהיי השגרירה הבאה של ליה לונדון."

 

במילים אלו פנתה "ליה לונדון" בהובלתו של איש התקשורת גולן נהרדעא לנשים בכל הארץ לבוא ולהשתתף בקמפיין יוצא דופן וייחודי.

 

במסגרת הקמפיין, הוזמנו מאות נשים ליום אודישנים מיוחד שבסופו נבחרו אחת עשר נשים שתייצגנה את המותג בקמפיין הפרסום הרחב שלו. בין הנשים "הרגילות" שמשתתפות בקמפיין תוכלו למצוא אם לחמישה, ערבייה מיפו, עורכת דין מתל אביב, סטארט אפיסיטית אחת ופעילה למען זכויות נשים, שבאה להביע עמדה מוצקה בנוגע למעמדן של נשים ובחשיבות של הצגת "נשים אמתיות" בפרונט ולא רק דוגמניות.

 

הכירו את הנשים שמאחורי הקמפיין:

 

איסלאם סעאפין – בת 29, נולדה ביפו וכיום חיה בתל אביב

"הגעתי לקמפיין של ליה לונדון מתוך מטרה להביא את השונה, להציג לעולם שיש שוני ולהיות חלק משינוי מהותי בתפיסת האישה. חשוב לי להראות שיופי יכול לבוא לידי ביטוי בהרבה מאוד צורות ויש עולם שלם של נשים שאפשר לראות". איסלאם מספרת שעם הזמן למדה שכדי לעשות שינוי "אני צריכה להיות שלמה עם עצמי, עם מי שאני ועם איך שאני נראית, לאהוב את עצמי בדיוק כמו שאני. פחות או יותר מלאה שזה לא משנה בכלל. מפה הדרך שלי רק מתחילה". 

איסלאם סעאפין

נטלי רוט – בת 36, אם ל-5 ילדים, 4 בנות ובן

"הסיבה בזכותה החלטתי להשתתף בקמפיין של ליה לונדון היא הבנות שלי והעולם אליו הן גדלות. ההתעסקות הגוברת שלהן בנראות החיצונית ומהו אידיאל היופי שלהן גרמו לי לרצות להיות חלק מכל המהלך הזה. חשוב לי שהשיח המשפחתי שלנו הוא לא סביב דיאטה, ומה נחשב ליפה או לא יפה. מאוד חשוב לי שהן יבינו שכל אישה יפה, שיראו מודל יופי אחר וידעו שאמא שלהן משתתפת בקמפיין שמראה שיש הרבה סוגי נשים, הרבה צורות שונות של יופי". 

נטלי רוט

אנה אגייב – בת 39, גרושה ואם ל-4 ילדים, עוסקת בחינוך מיוחד בגני ילדים

אנה רואה את עצמה כאישה חזקה ועוצמתית, המגדלת את ארבעת ילדיה לבד ומלאת שמחת חיים ואושר. עבורה "אישה עוצמתית זו אישה עצמאית, חזקה, שיכולה לעמוד בפני עצמה עם עצמאות נפשית, חברתית וכלכלית".

 אנה אגייב

ויקה ( ויקטוריה) כהן– בת 57, אוטוטו סבתא לראשונה

המסר של ויקה לנשים הישראליות ובכלל הוא שאת יכולה לאהוב את עצמך בכל גיל ובכל משקל. ויקה אומרת ש "אחד הדברים החשובים שצריך לזכור זה שאיך שאת מרגישה בתוכך, זה מה שאת מקרינה החוצה לעולם. תעזו, תחלמו, תחיו את הרגע ובעיקר תעופו על עצמכן!"

 

לפני 4 חודשים ויקה  החליטה בצעד אמיץ לתרום כליה לחברתה הטובה. עבור החברה זו השתלה שניה, כיוון שהראשונה לא צלחה. ויקה מספרת שההנאה הכי גדולה עבורה היא לראות את האושר של חברתה. מה שהוביל אותה לצעד זה זו תחושה פנימית שזה בדיוק מה שהיא צריכה לעשות והתרומה הזו נתנה לה המון וגרמה גם לויקה לאושר גדול. 

ויקה ( ויקטוריה) כהן

טל שרעבי – בת 29 מתל אביב, סיימה שנה שלישית בלימודי קולנוע ותרבות

טל החליטה להשתתף בקמפיין ליה לונדון מתוך אג'נדה שמשהו חייב להשתנות בדימוי האישה. היא מספרת שגם לה, אישה ממוצעת, כניסה לחנויות בגדים היא דבר קשה ומתסכל. גם לנשים לא מלאות אבל עם חזה גדול, זו חווייה לא נעימה. היה לטל חשוב מאוד להשתתף ולקחת חלק בקמפיין שהמסר שלו דומה למה שהיא מאמינה בו ולדבריה "היא הרגישה צורך להיות חלק מהקמפיין של ליה לונדון". 

טל שרעבי

ליא קיזל– בת 35 מתל אביב, עוסקת בחינוך פורמלי, עו"ד בהשכלתה ופעילה חברתית

ליה מספרת על עצמה ש "זה מאוד לא אופייני לי להיות חלק מקמפיין הלבשה תחתונה, או בכלל, אבל המקום הפמיניסטי שבתוכה משך אותה. אני מאמינה בקמפיין של נשים אמיתיות. זהו מסר חשוב כאשר חברה כמו ליה לונדון בוחרת לתת לנשים אמיתיות לבוא ולהיות הפנים שלה".

ליה קיזל

מעיין פרידברג – בת 31, עורכת דין, גדלה בחיפה וכיום גרה בת"א

מעיין מספרת שהמשרה שלה מאוד תובענית ועבורה ליה לונדון זו בחירה טבעית. כבחורה עם חזה גדול, חשוב לה שיהיה לה נוח במהלך כל היום ושכמובן היא תיראה טוב בבגדים. מעיין הגיעה לקמפיין אחרי שחברה טובה ראתה את ההזמנה ליום האודישנים ואמרה לה שהיא פשוט חייבת ללכת. כשראתה מה המטרה והמשמעות של הקמפיין והבינה שהנשים שמוזמנות הן נשים רגילות ואמיתיות, היא רצתה לקחת חלק בקמפיין המבורך. "כשמדובר בהלבשה תחתונה הרבה יותר נעים לראות נשים שהן כמונו ושאפשר להזדהות איתן, גם אם הן רזות או מלאות. לכולן יש מקום וזה משדר אמינות מול החברה". 

מעיין פרידברג

ליאת סנטו – אם לחמישה, מהיישוב צופית

ליאת מספרת שהיה לה חזה גדול מאז ומתמיד. היא תמיד התקשתה למצוא חזיה ובגד ים שיתאימו לה. את הפיתרון היא מצאה בליה לונדון. בכל החנויות המבחר היה מאוד מוגבל, שחור-לבן-גוף ובליה לונדון היא גילתה עולם שלם של צבעים. כשראתה שליה לונדון יוצאת בקמפיין ומזמינה נשים מכל גיל ומשקל להשתתף, היא הבטיחה לעצמה ששם היא תהיה! 

 

ליאת מציעה שבכל חלון ראווה ידאגו לבובות בגדלים שונים, גם רזות וגם מלאות, כך שנשים מלאות יבינו שהן מוזמנות להיכנס ויש מבחר עבורן. בנוסף היא מציעה שבבתי ספר לעיצוב ילמדו את הסטודנטים לעצב גזרות שמחמיאות למבחר גדול יותר של מידות, גם מידות גדולות. 

ליאת סנטו

נוגה גולדברג – בת 28, מהנדסת מכונות בחברה בטחונית

נוגה הגיעה להשתתף בקמפיין כחלק מתהליך פנימי שלה עם עצמה במהלכו היא מנסה דברים חדשים בחייה ודוחפת את עצמה כדי לראות כמה רחוק תוכל להגיע בתחומים שונים שלא קשורים בהכרח לתחום העיסוק שלה, בו היא יודעת שהיא טובה, אלא לעולמות שונים שהם לא חלק מעולמה. זה חלק מתהליך של אהבה עצמית שהוא עבורה הבסיס להכל. 

 

נוגה מאמינה ש "כאשר אנחנו הנשים רואות מודל אחד של יופי ברשתות האופנה, זה מקשה על ההאהבה העצמית שלנו. כי או שאתה מתאים למודל היופי או שאתה לא. ואם אתה לא מתאים זה אומר שמשהו אצלך לא בסדר. ברגע שיש קמפיין שמציג טווח רחב של מידות, גילאים ונשים כשהכל נראה יפה וסקסי, ובמילים אחרות טווח גדול של נורמליות ויופי, זה מעביר מסר שכולנו חלק מהיופי ולכולנו יש מקום וכולנו יכולים למצוא את עצמנו בטווח הזה שהוא לגיטימי ויפה, זה רק יעודד אותנו לאהוב את עצמנו".
נוגה גולדברג

שירלי רחמוט – בת 36 מתל אביב, עובדת בחברת סטארט אפ

שירלי מספרת שהיא מאוד אוהבת להתאמן בפילאטיס ואיגרוף. היא מאוד אוהבת להצטלם ודיגמנה בעבר. היא מאוד אוהבת חיות ומתנדבת בעקביות ב -SOS חיות. שירלי אומרת על עצמה "אני אישה, מלאה, סטנדרטית שאוהבת את עצמה. עברתי הרבה תהפוכות עם הגוף שלי. תמיד הייתי מלאה, או מלאה יותר ואני אוהבת את זה. זו אני, זה מי שאני וזה מה שאני תמיד אהייה.

 

המשקל תמיד הלך לפניי. גם כילדה הייתי מלאה ומעולם לא צחקו עליי ולא נתנו לי הרגשה לא טובה. המשפחה שלי תמיד נתנה לי תחושה שאני הכי יפה והעצימה אותי, מה שתרם לביטחון העצמי שלי". שירלי מוסיפה ואומרת שהיא מאמינה שהיא יכולה להיות מודל לחיקוי. היא מספרת שהיא בריאה, מתאמנת, אוהבת את עצמה ולמרות שהיא לא מודל היופי הסטנדרטי – היא לחלוטין מודל יופי. 

שירלי רחמוט

מולי קוטלר– בת 29, גרה בת"א, עלתה לישראל לפני 7 שנים מלוס אנגלס, תזונאית הוליסטית. 

מולי מאובחנת עם מחלה המחלישה את הגפיים וכפות הרגליים וגורמת לנכות. בגלל מחלתה היא נעזרת מגיל 5 בתומכים לכפות הרגליים והברכיים שעוזרים לה להתייצב וללכת. 
מולי מספרת שהיא במשימה. היא רוצה להיות הדוגמנית הראשונה עם מוגבלות פיסית בישראל. 

 

מולי מאמינה שמה שליה לונדון עושים בקמפיין הוא מהלך עם מסר מדהים וחשוב – הם לוקחים את מה שנחשב ומייצג במדיה את הנשים "האטרקטיביות והיפות", הדוגמניות עם מודל היופי האחיד, ומראים שיש מגוון גדול של נשים בעולם שהן יפות, חכמות, אטרקטיביות, סקסיות ומצליחות שיכולות להיות כולן מודל יופי. 
מולי אומרת ש "כולן דומות. לכולנו חלומות, שאיפות, רצונות – וכולנו נשים. אין באמת הבדלים בינינו. 

 

עבורי, זה מאוד חשוב ונוגע כאישה עם מוגבלות פיסית, לראות שיש ייצוג רחב של נשים בקמפיין של ליה לונדון וכולן נראות יפות. לרוב לא מקשרים בין נשים עם מוגבלויות למודל יופי וזה פשוט שגוי. זו הסיבה בגללה אני כאן היום". 
מולי קוטלר

 

  

עוד ב-הלבשה תחתונה:
הפרטים שלי
הרשמה והתחברות:
לקוח חדש
לקוח רשום בויטרינה
או באמצעות:
שכחתי סיסמא
הרשמה לניוזלטר
תחומי עניין
פרסום בויטרינה

בעלי עסקים, מנהלי פרסום, יזמים ומקדמי אתרים - יש לכם מוצר או שירות חדש ומעניין? שימו אותו בויטרינה! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

תודה! הטופס התקבל בהצלחה.
צור קשר
תודה! הטופס התקבל בהצלחה.