בימים אלו, ממש מתחת לאפינו, פתחה רשת CROCS במהלך מיתוגי וארגוני בהשקעה של 4 מיליון ש"ח, שיהפוך אותה לרשת CROCS&MORE - בית אחד למספר מותגי הנעלה צעירים וותיקים. הרשת תשקיע בהחדרת מותגים אופנתיים חדשים ומותגים על-זמניים מובילים דוגמת: BLUNSTONE, PAEZ, DESIGUAL , CUSHE, COBIAN ועוד. אחרי 7 שנים בהן מובילה רשת CROCS את שוק נעלי האופנה והנוחות, היא מתפתחת ופונה גם לקהלים חדשים שימצאו מגוון של מותגים אופנתיים ברשת הממותגת מחדש.

גם החנויות מותגו מחדש. צילום: אלי לביא
לימור אלפסי, מנהלת השיווק של הרשת מוסרת כי "לפני כשבע שנים התחלנו להקים את רשת חנויות קרוקס, שהינו מותג מוביל בישראל המציע מגוון רחב של נעלי נוחות לשימושים וקהלים רבים.כל העת המשכנו לחפש מותגים ודגמי הנעלה שיכולים להתאים לקהל לקוחותינו – נוחים, אופנתיים, שימושיים, איכותיים, צבעוניים ובעיקר מהנים. איתרנו חברות רבות שמייצרות נעליים שכאלה, חלקן תחת מותגים מובילים וחלקן חברות שזיהינו אותן כפורצות דרך בתחומן וכבעלות פוטנציאל רב. כיום בנוסף לקרוקס אנחנו מייבאים כ-15 מותגי הנעלה נוספים, אשר נמכרים בחנויות שלנו לצד קרוקס. אנחנו מגלים שביעות רצון רבה מהמוצרים החדשים וחשבנו שנכון הדבר לתת להם את הבמה המגיעה להם ברשת החנויות שלנו". עוד הוסיפה לימור אלפסי כי "החלטנו לשנות את השם המזוהה ביותר בתחום הנעליים מ CROCS ל- CROCS&MORE, היות ואנו רוצים להגדיל את טווח הגילאים של הצרכן הפוטנציאלי שלנו ולתת מענה הולם בתחום נעלי האופנה והנוחות בקרב נשים, גברים, בני נוער וילדים".