לקראת חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד Laline משיקה מסכת עיניים מרגיעה ומטפחת, בשילוב הסרט הורוד- להעלאת המודעות לסרטן השד,
תחת הקונספט: אל תעצמי עיניים! גילוי מוקדם יכול להציל חיים
50% מהרווחים מהמכירות באוקטובר יועברו לעמותת "אחת מתשע", המסייעת לנשים חולות סרטן שד וקרוביהן ופועלת להעלאת המודעות למחלה.
על גבי המסכה, מופיע הסרט הורוד, על מנת להעלות מודעות לסרטן השד,
ולקרוא לנשים לא לעצום עיניים וללכת לעשות את הבדיקה שיכולה להציל חיים.

צילום: מוטי פישביין
מדובר במסיכת עיניים מרגיעה ומטפחת, לרענון מראה העור שסביב העיניים ולרגעים של מנוחה. מומלץ מאד בסוף היום, או לפני יציאה. למסכה קרה, יש לצנן את המסכה במקרר כשעה. למסכה חמה, יש לחמם את המסכה בקערת מים רותחים למשך 4-6 דקות.
מומלץ לשים על העיניים למשך כ- 15 דקות.
מחיר: 19.90 ש"ח
להשיג ב: חנויות Laline ברחבי הארץ
כאשר 50% מהרווחים על המכירות באוקטובר ייתרמו לעמותת אחת מתשע.

צילום: ג'ון פינק
מותג הלק האמריקאי ORLY ועמותת Cancer Schmancer מציינים זאת השנה השביעית ברציפות את חודש המוּדָעוּת הבינלאומי לסרטן השד בקולקציית לקים במהדורה מוגבלת ש-20% ממכירותיה יתרמו לטובת הקרן לעידוד גילוי מוקדם של המחלה ולתמיכה במאבק.
בשנת 2000 גילו בגופה של
פראן דרשר ("סופר נני") גידול סרטני ברחם והיא נאלצה לעבור כריתת רחם. לאחר החלמתה היא הוציאה ספר בשם
Cancer Schmancer על מנת לעורר מודעות בקרב נשים וגברים לשים לב לסימנים המוקדמים של מחלת הסרטן.
שבע שנים לאחר שהחלימה ממחלתה, ביוני 2007, הכריזה דרשר על השקת עמותת 'קאנסר-שמאנסר' - קרן לעידוד גילוי מוקדם של מחלת הסרטן הפועלת ללא מטרות רווח. http://www.cancerschmancer.org/ והיא עצמה נרתמה לפעילות פילנתרופית בעמותה במטרה לעודד איבחון מחלת הסרטן בשלב מוקדם.
שלושת הלקים בסדרה זאת נבחרו בקפידה ומתוך הזדהות וחמלה רבה לחולות.
ככאלה הוענקו לבקבוקי הלק שמות רלוונטים:
BeBrave - תהיי אמיצה, Embrace - חיבוק
והחשוב מכל You Are Not Alone- כי את לא לבד!
לכל שלושת הבקבוקים הוצמד תליון בצורת סרט ורוד - הסמל הרשמי של סרטן השד בחודש המודעות הבינלאומי.
מחיר: 29 ש"ח
להשיג ב: מכוני היופי, הטיפוח והמניקור ברחבי הארץ