שנת 2021 היא שנה שבה הוכח עד כמה מערכת ה- CRM של ZOHO היא בעלת איכות יוצאת דופן ביצירת ממשק עבודה לניהול מידע עסקי עבור כל סוגי החברות. חברת TAMAYO העוסקת בהתאמת מערכות CRM בקרב בתי עסק בישראל, רואה במערכת של ZOHO, אשר זוכה לפופולריות גדולה מאוד ברחבי העולם, את הכלי מספר 1 עבור כל עסק אשר מבקש לצמוח ולהתייעל.
חברת TAMAYO – הטמעת CRM בצורה מקצועית
חברת TAMAYO היא חברה למתן שירותי מערכות מידע והטמעת מערכות CRM עבור בתי עסק גדולים וקטנים. חברת TAMAYO היא חברה בעלת מוניטין שהעומדים בראשה הם בעלי ניסיון של שנים בתחום. החברה זוכה לאמון מצד לקוחותיה רבים ומספקת שירותי הטמעת מערכות ניהול מידע באופן מתקדם ומקצועי, לחברות הגדולות במשק.
על הקשר בין TAMAYO ל- ZOHO
TAMAYO נחשבת כיום כשותף מורשה של חברת ZOHO המספקת שירותי CRM מתקדמים לעסקים. חברת TAMAYO שהעומדים בראשה הם בעלי ניסיון עשיר בתחום מערכות CRM, זיהו במערכת של ZOHO שילוב נדיר של כל הרכיבים אשר הופכים אותה למערכת ה- CRM הטובה ביותר עבור כל עסק.
ב- ZOHO ניתן למצוא שילוב של מספר כלים, אשר כל חברה או בית עסק ימצאו כמועילים עבורם. כל זאת במחיר הוגן, ללא הכרח בהיקשרות בחוזים ארוכי טווח, תוך שמירה על פרטיות לקוחות החברה והימנעות משימוש במידע של המשתמש, וזאת גם אם מדובר בגרסאות הניתנות על ידי ZOHO לשימוש בחינם. זאת, מתוך ראייה עמוקה של מתן כבוד ללקוח.
ZOHO – מערכת CRM שזוכה להערכה עולמית
ההכרה אליה הגיעה חברת TAMAYO אינה מנת חלקה בלבד. מערכת ה- CRM של ZOHO זוכה להכרה והערכה בכל העולם. חלק מהכרה זו בא לידי ביטוי בדירוגה הגבוה של מערכת ה- CRM ומוצרים נוספים של ZOHO, על ידי כתבי העת המובילים בעולם.
דוגמה יוצאת דופן לאיכות והמצוינות המשתקפים במערכת ה- CRM של ZOHO, היא הכתרתה של המערכת כמערכת ה- CRM הטובה ביותר לשנת 2021 על פי בחירה של המגזין היוקרתי והנחשב בתחום זה, ה- PC Magazine. לא בכדי, חברה זו נמצאת בשימוש בקרב עשרות אלפי חברות, בתי עסק וארגונים ברחבי העולם.
ZOHO – פתרונות ניהול שימושיים לכל סוגי העסקים
חלק מהיתרונות האדירים של מערכת ה- CRM של ZOHO, אשר הביאו גם את חברת TAMAYO להכרה בכדאיות שבהטמעת מערכת זו בקרב לקוחותיה, נוגעים למגוון הרכיבים המצויים במערכת. ריבוי רכיבים זה מאפשר עבודה בכלים מגוונים ומקבילים הן מול לקוחות החברה והן בקרב עובדיה.
קבלת מידע מהלקוח במגוון ערוצים
חלק מאותן איכויות של מערכת ZOHO, אשר הובילו את חברת TAMAYO לראות בה כמחולל השינוי הגדול של שנת 2021 בכל הקשור לתחום מערכות ה- CRM, קשורה באופן שבו ניתן למשתמש מטעם החברה לעמוד בקשר מול לקוחותיו.
המערכת של ZOHO מאפשרת לחברה לעמוד בקשר מול לקוחותיה במגוון ערוצי תקשורת. כך, ניתן ליצור קשר טלפוני עם הלקוח, להעביר לו מסר באמצעות דואר אלקטרוני, לאפשר לו ליצור קשר באמצעות צ'אט חי או ליזום את הפניה אליו באופן הזה. זאת לצד אמצעי יצירת קשר בתפוצה רחבה למספר רב של לקוחות.
כל פעילות החברה בלחיצת כפתור
הרכיבים המתקדמים של ZOHO מאפשרים קבלת תמונת מצב עדכנית של פעילות החברה בכל רגע נתון וזאת באופן מקוון. אפשרות זו, נתונה למשתמש הן ביחס לחתך ספציפי, לממשק מול ספק מסוים או ביחס לעסקה מובחנת והיא נתונה גם ביחס לקבלת מבט כולל ממעוף הציפור על חתכי פעילות רחבים יותר של החברה.
קבלת ניתוח אנליטי עכשווי לצד תחזית עתידית
בין שלל הכלים שמציעה המערכת של ZOHO לחברה שעושה בה שימוש, קיימים כלים אשר מספקים ניתוח אנליטי מפורט אודות פעילות החברה ביחס לפלחי שוק מסוימים, פעילות החברה בתקופות מסוימות ביחס לאחרות ומאפיינים אודות היקף עסקאות החברה והכנסותיה. לצד מתן תמונת מצב עדכנית, מספקת המערכת גם תחזיות עתידיות המבוססות על ניתוח נתוני העבר.
ניהול פנים ארגוני יעיל
מערך פעילות אשר מספק מענה ללקוחות, עוקב אחר טיפול בפנייתם ומוודא את הוצאת העסקה מולם לפועל, דורש גם הטמעת קודים פנים ארגוניים שימנעו מצבים של היעדר סנכרון בין חלקי החברה על שלל אגפיה ועובדיה.
המערכת של ZOHO מספקת חיבור בין הדואר האלקטרוני של עובדי החברה למערכת ניהול המידע באופן שיאפשר עדכון בזמן אמת והעברת מסרים פשוטה ונוחה. כמו כן, ניתן לקיים באמצעות המערכת פגישות ווידאו בין חלקי החברה השונים או לעשות שימוש במערכת הצ'אט הפנים ארגונית שמספקת המערכת של ZOHO.
ZOHO – הכלי שיהפוך את העסק למצוין
חברה אשר רוצה לבלוט ולהפוך למצוינת זקוקה למוצר מעולה שיש בו ביקוש, אך לא פחות מכך, מערכת ניהול של פעילות החברה בצורה שתהפוך אותה ליעילה. על מערכת זו לאפשר לעובדיה להיות בסנכרון מלא עם כל פעולה שבוצעה בה ולהעמיד לרשותה כלים לניהול שוטף של הקשר מול לקוחותיה. כך, תוכל החברה למצב את עצמה כחברה איכותית, נוכחת ומקצועית.