חיפוש

ורוד עולה

במסגרת חודש המודעות לסרטן השד, אפשר להשקיע בטיפוח וגם להרגיש טוב מבפנים, על תרומה משמעותית לשלל ארגונים שנלחמים במחלה

X
כל הסיפור
קנו עכשיו
חוות דעת גולשים
חודש המודעות לסרט השד החל, ועמו הרבה הזדמנויות להשתתף, לתרום, ולעזור למדע להתקדם ולמצוא פתרונות למחלה הקשה. אז קודם כל, חברות - תיבדקו, ואחרי שנבדקתן, חפשו בחנויות הטיפוח את שלל המוצרים האלה, עם הסרט הורוד, שאחוזים מהכנסותיהם יוקדשו לגופים למלחמה בסרטן.

אסתי לאודר

Pink-Ribbon -קולקציית מוצרים להעלאת המודעות לסרטן השד הכוללת סט שפתונים בשלושה גוונים ורודים מובילים בתיק ורוד ושיקי וקרם Resilience-Lift-Night-Firming/Sculpting-Face-and-Neck-Crème עם צמיד ורוד אופנתי המעוצב בהשראת חודש המודעות. המוצרים יימכרו בלעדית בסניפי רשת סופר-פארם בהם נמכרים מוצרי אסתי לאודר. 30% מההכנסות מהמכירה ייתרמו לאגודה למלחמה בסרטן.

אורלי - ORLY

מותג הלק האמריקאי מתגייס זאת השנה התשיעית ברציפות לקידום המודעות לחשיבות הבדיקה המוקדמת לגילוי סרטן השד והוא מציע את סדרת הלק PRETTY IN PINK הכוללת 3 גווני לק וורודים, ש-20 אחוזים מהכנסותיה מועברות לעמותת "קאנסר-שמאנסר" cancerschmancer בבעלותה של השחקנית פראן דארשר ("סופר נני"), שבעצמה החלימה ממחלת הסרטן. צילום: יח"צ צילום: יח"צ כמה: 29 שקל, במכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ.

טוויזרמן

פינצטה חדשה בעיטור "הסרט הורוד" אשר 25 אחוז ממכירותיה מועברים לארגונים הפועלים להעלאת המודעות לחשיבות גילוי מוקדם של סרטן השד או/ו לארגונים הפועלים למציאת תרופה. צילום: אלון גנון צילום: אלון גנון כמה: 200 שקל, במכוני הטיפוח ברחבי הארץ.

פול מיטשל

מותג טיפוח השיער השיק את Pink Out Loud! סדרת מוצרים שפותחה במיוחד למען חודש המודעות. מכל מוצר מהסדרה תתרום החברה 5 שקלים לאגודה למלחמה בסרטן. צילום: יח"צ צילום: יח"צ איפה: אצל מעצבי שיער מורשים

ללין

הרשת מציעה טבעת פפיון ורודה, בשילוב הסרט הוורוד תחת הקונספט: "אמרתי כן! והלכתי להיבדק". 50% מהמכירות הטבעת  באוקטובר יועברו כתרומה לעמותת "אחת מתשע", המסייעת לנשים חולות סרטן שד וקרוביהן ופועלת להעלאת המודעות למחלה. צילום: מוטי פישביין צילום: מוטי פישביין כמה: 19.90 שקל

CND

מותג הלק האמריקאי מציע צמד לקים, האחד בגוון ורוד השני לאפקט פנינים תחת הכיתוב Pink Wishes אשר כ-20% ממכירותיהם יופנו כתרומה לעמותת הצדקה Pink Ribbon הפועלת להעלאת המודעות למחלה ואף תומכת בחולות. כמה: 110 שקל במכוני הטיפוח.

Full-Spot

המותג האיטלקי מציע צמידים ורודים פרחוניים אשר 100% מהכנסותיהם מועברים לאירגון Pink-Is-Good המממן מחקרים למציאת תרופה למחלה. הצמידים מגיעים במספר גדלים/ מידות ועשויים חומר פולימרי ייחודי הנקרא EVA. צילום: יח"צ צילום: יח"צ כמה: 48- 65 ש"ח בהתאם לגודל. איפה:  דיזינגוף סנטר, בניין A, קומה 2, ת"א

צ'ארלס אנד קית

רשת הנעליים והתיקים CHARLES-&-KEITH תציע מהדורה מוגבלת ומצומצמת של נעלי סניקרס בעלי פלטפורמה מוגבהת, וחלק מההכנסות מכל זוג ייתרמו לעמותת "אחת מתשע". הסניקרס האפורים, עם הסרט הוורוד המסמל את העלאת המודעות לחשיבות גילוי מוקדם של סרטן השד המוטבע בתוך הסוליה הפנימית של הנעליים, מושלמים למראה יומיומי מעודכן ואופנתי ולנוחות מרבית. זו השנה הרביעית המותג לוקח חלק בשיתוף פעולה עם ארגונים להעלאת המודעות למחלה. צילום: יח"צ צילום: יח"צ כמה: 249.90 שקל.

עוד ב-חדש בטיפוח:
הפרטים שלי
הרשמה והתחברות:
לקוח חדש
לקוח רשום בויטרינה
או באמצעות:
שכחתי סיסמא
הרשמה לניוזלטר
תחומי עניין
פרסום בויטרינה

בעלי עסקים, מנהלי פרסום, יזמים ומקדמי אתרים - יש לכם מוצר או שירות חדש ומעניין? שימו אותו בויטרינה! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

תודה! הטופס התקבל בהצלחה.
צור קשר
תודה! הטופס התקבל בהצלחה.