ב 1966 כתב העת News Week הציג סקר של בני נוער על גבי תמונת השער מציגה זוג צעיר שלבוש כולו בפריטי Wrangler. מאז אותו שער מפורסם מותג הדנים האמריקאי עבר מהפיכה של ממש ממותג פונקציונלי וברירת המחדל של רוכבי הרודיאו ואלו שאהבו את חיק הטבע, למותג שייצר את אופן החשיבה התרבות והגישה של הצעירים האורבניים.
חוגגים יומולדת
לכבוד ציון יום ההולדת ה70 למותג משיקה החברה קולקציה במהדורה מוגבלת ל 70 שנות פעילות בהשראת הרוח היצירתית של שנות ה 70, מצב הרוח האופטימי והתרבות הקלילה ששיקפה את תרבות הנוער בימים אלה. פריטי הקולקציה מתחברים לטרנד החזק של הנוסטלגיה ששולט בימים אלו.
הפריטים
פריטי הדנים בקולקציה מגיעים בשטיפת סטון אותנטי בצבעים בהירים וגווני כחול בגזרה צרה ומותאמת לגוף עבור גברים. הנשים מקבלות עיצוב חדשני עם קריצה לעבר בגזרות רטרו ישר, גזרות מתרחבות מכנסי שורטס רטרו גבוהים בסיום גבוה חושי ירכיים . לכל אלה מתלווים טופים מעניינים בשלל צבעונית, חלקם בעלי סיומת צבעונית זהה לצווארון ולשרוולים. על כל אלו מתווספים ואריאציות של לוגו הקשת בענן של רנגלר שמסמלת את הביטחון ורוח החיות ששררו בשנות ה 70. דימויים אלה הינם מיטיב חוזר שמשתקפים גם בליין האקססוריז הנלווה - כובעים, תיקי פאוץ׳, ותיקי גב.
שת"פ עם Peter Max
בכדי לציין בדרך נוספת את חגיגות ה 70 משיקה רנגלר את קולקציית הפרימיום תוך שיתוף פעולה עם האמן המוביל Peter Max היוצר דימויים מוכרים בחוברות summer of love. הדפסים אלה לוכדים את רוח הכיף של הפסטיבלים והימים הארוכים של אותם שנים בטבע בדימויים מרהיבים ומקוריים המייצרים תחושה מוגזמת ,לא מרוטשת וחופשייה תוך מיקוד במסרים ורמזי אהבה שבינו לבינה.