כל הסיפור
קנו עכשיו
חוות דעת גולשים
המותג 'הלו קיטי' בדמותה של החתולה היפנית כבר מזמן אינו מותג המזוהה עם ילדות וככזה מציע שפע אקססוריז בוגרים: כרטיסי אשראי, מטוסים פרטיים, ניידים סלולאריים ואפילו דגם רכב של חברת מיצובישי.
סלבריטאים רבים כמו פריס הילטון, היידי קלום, מריה קארי, ריקי מרטין ונוספים לובשים, עונדים ונועלים ''קיטי'.
לקראת החג משיק המותג בישראל בושם חדש בניחוח בוגר הפונה ומיועד לנשים.
"הלו קיטי" נוצרה בשנת 1974 בהשראת פסל חתול יפני, אשר יש המאמינים בו כמביא מזל. כשהמותג פנה לילדים הוא זוהה בעיקר עם הצבע הורוד לצד דמות החתולה המאוירת. חברת Air-Val הספרדייה משיקה בארץ לקראת החגים בושם הנושא את שמה של החתולה אך מיועד לקהל הנשי הבוגר יותר.
הבושם פותח בהשראת הדמות המאוירת ושמר על המוטיבים האייקונים המזוהים עמה. מתיקות, צבעוניות נשית, קווים עגולים ורכים, ונוכחות הממרכזת אליה את מלוא תשומת-הלב. עם זאת הבושם בגרסתו הבוגרת מציג נראות בשלה יותר. את הגוון הורוד והילדותי החליף עתה גוון אדום מטאלי מפתה, בעיצוב קווי מתאר עגולים ונעימים לעין.
הניחוח כצפוי מתוק, עוצמתי ונשי מאד. התו התחתון מאגד בתוכו תמציות ונילה, מסק ואמבר. התו האמצעי מוסיף ארומה פרחונית בזכות נוכחותם של יסמין, היבסקוק אדמדם ותמצית רקפת מצויה ואילו העצמת הארומה המתוקה היא בגין נוכחותם של רכז תמציות ארומתיות של פירות אדומים (תותים, אוכמניות, דובדבנים) בתו התחתון שנעטפו בנגיעות קלות של תפוז ומלון.
ספריי או.דה טואלט 100 מ"ל
מחיר: 80 ש"ח
להשיג: ברשתות הפארם ו- H&O