רק לפני שלוש שנים היו שירלי ואמיר רובינשטיין זוג יזמים צעירים עם חלום לעשות את זה בגדול. היום, עדיין יזמים צעירים, הם כבר זוג נשוי, הורים לילדים ובעלי אתר הטיפוח והקוסמטיקה המצליח גלאם גורו. לאחרונה השיק הזוג אתר מחודש ומשודרג, ואנחנו חשבנו שזו הזדמנות מצוינת להכיר את הסיפור מקרוב יותר.
מקופסאות לפורטל מכירות
שירלי מספרת כי בתחילת הדרך הגלאם גורו בכלל היה חלק מטרנד קופסאות היופי העולמי שסחף את נשות העולם. לאט לאט התפתח המוצר לכדי אתר מקיף, עד שהפך לפורטל מכירות גדול למוצרי יופי וקוסמטיקה, המחזיק ומציע מאות מוצרים של עשרות מותגים עולמיים ומקומיים. גם היום קופסאות היופי נמצאות במרכז המודל הייחודי של גלאם גורו, ומשמשות ככלי נהדר עבור המשתמשות שיכולות להתנסות ולהכיר מוצרים חדשים בגרסת הדוגמית שלהם, ואז לרכוש את המוצר בגודל מלא במחיר מיוחד באתר עצמו. "לאחר ההתנסות במוצרים, הלקוחות ממלאות משובים על התנסותם בקופסה, וצוברות נקודות שיכולות להפוך לסכום רכישה באתר של מוצרי איפור, שיער, טיפוח ועוד," מסבירה שירלי, הרוח החיה והדמות המרכזית מאחורי האתר.
זיהוי פוטנציאל עסקי
בני הזוג רובינשטיין מכירים מאז היותם ילדים. הם גדלו יחד בבאר שבע, ומתגוררים כעת בתל אביב. לדבריהם, למרות שהם כבר עזבו את באר שבע, ה'באר שבעיות' מעולם לא עזבה אותם... שירלי היא יזמית מלידה, תמיד אהבה את עולם היופי, ונמשכה אל המוצרים המוקטנים והדוגמיות, שחברתה דאז היתה מביאה איתה מפריז. בשנת 2010 נחשפה וזיהתה את הפוטנציאל של קופסאות היופי שהחל בארה"ב כשעוד התגוררה שם, והחליטה להביא את הרעיון לישראל ולהקים מיזם דומה בארץ.
בעוד שטרנד הקופסאות בישראל בא והולך, גלאם גורו שומרים על יציבות ונחשבים כהצלחה מסחררת בעולם חנויות האון ליין. אלפי לקוחות חוזרים וחדשים בחודש, שת"פים עם הבלוגריות והיו-טיובריות המובילות בישראל, ושירות מסור ונאמן בכל שעות היממה, הופכים את האתר למוביל בתחומו. שירלי ואמיר מספרים כי התחילו עם כמה חברות שהאמינו בהם וליוו אותם לאורך הדרך, כמו לילית קוסמטיקס, וולדה, ולוראל ישראל, ובהמשך צמחו עם מותגים נוספים כמו נילס יארד, אמיקה, פארן, תפוח, מארין ועוד. כיום אפשר למצוא בגלאם גורו מוצרים של יותר מ-60 מותגי קוסמטיקה שונים.
מה המוטו שלכם?
"להיות אדם טוב, להאמין ולעשות את זה!" עונים שניהם בלי להתבלבל. ולנו לא נותר אלא לאחל להם המשך הצלחה ועשיה.