חיפוש

פילטרים לאינסטגרם - למה העסק שלכם חייב אותם?

כל עסק זקוק לעמוד אינסטגרם משלו. אבל לפני שאתם פותחים חשבון משתמש עסקי באינסטגרם (או אפילו אם יש לכם כבר אחד פתוח), כדאי לכם להכיר את הפילטרים מזווית שעוד לא הכרתם

X
כל הסיפור
קנו עכשיו
חוות דעת גולשים

מי מאתנו לא שמע על הרשת החברתית אינסטגרם, רשת המיועדת לצעירים וצעירים ברוחם אשר נהנים לשתף חוויות באמצעות תמונות ותיאורים קצרים, לפחות כך חשבו לפני כמה שנים טובות. אבל כידוע היום אינסטגרם משמשת לא רק כדי לתחזק קשרים חברתיים, אלא גם לצורכי פרסום וקמפיינים. כל עסק זקוק לעמוד אינסטגרם משלו. אבל לפני שאתם פותחים חשבון משתמש עסקי באינסטגרם (או אפילו אם יש לכם כבר אחד פתוח), כדאי לכם להכיר את הפילטרים מזווית שעוד לא הכרתם.

 

מה זה הפילטרים האלו שאתם מדברים עליהם?  

פילטרים הם תוספים גרפיים המבוססים על טכנולוגיית מציאות רבודה. תוספים אלה מאפשרים למצלמה בסמארטפון לבצע זיהוי תווי פנים או גוף ולהוסיף להם עיצובים ואלמנטים. הפילטרים מאפשרים לבצע שינויים שונים בתמונה כמו שינוי צבע הרקע, בהירות הפנים, להגדיל את העיניים או הפה, להוסיף כתר פרחים מצויר על הראש ועוד. ורק בשביל לסבר לכם את האוזן, 25% אחוז מהסטוריז מצטלמים עם פילטרים!

 

כאן תוכלו לקרוא עוד בהרחבה על פילטרים לאינסטגרם

 

למי הם יכולים להתאים?

הפילטרים מתאימים לא רק לבני נוער שאוהבים לעשות רושם אחד על השני, להצחיק את חבריהם ולצבור כמה שיותר תגובות, אלא גם לעסקים שרוצים לעניין את העוקבים שלהם ולגרום להם לרכוש מוצרים או להזמין שירותים. לפילטרים יש פוטנציאל שימושי נהדר, אם יודעים להתאים את הפילטר הנכון למותג שאתם מפרסמים ניתן להגיע לתפוצה גבוהה ואף לויראליות (כןכן, קרה לא פעם). כל פילטר מעניין שתבחרו הוא אטרקציה בפני עצמה, והוא יגרום לסוריז שלכם להיראות מקוריים ושונים משמעותית מאחרים. 

 

מעבר לכך, באמצעות הפילטר אפשר ליצור אינטרקציה עם העוקבים שלכם- ז"א ליצור פילטר אינטרקטיבי ממש כמו משחק, ובו העוקבים שלכם יוכלו לשחק, לענות על שאלות להתנסות במוצר שלכם. מה גם שהפילטר יכול להיות כלי הנעה לפעולה מעולה לדחיפת הגולשים להמרה כמו יצירת קשר.

 

וזה עוד לא הכול. ברגע שאינסטגרם תאשר לכם את הפילטר והוא יופיע בספריית הפילטרים, אתם תוכלו לעקוב אחר הסטטיסטיקה של ההתקנות שלו, השימושים, הצפיות וכו'. האינסטגרם ימשיך לספק לכם מידע על מספר הגולשים שנחשפו אליו, מספר האנשים שהחליטו להשתמש בפילטר שלכם ועוד. כך שאתם תוכלו  לדעת איזה פילטר התאים לגולשים שלכם יותר ואיזה פחות. כמו כן, אחד הדברים החשובים שכדאי לדעת על הפילטרים הוא הנכונות לשמור על ראש פתוח ויצירתיות. גם אם הפילטר הראשון שעשיתם לא צלח במיוחד, אל תתייאשו.

 

אילו סוגי פילטרים קיימים היום? 

נכון להיום ישנו מגוון רב של פילטרים מסוגים שונים. אנחנו נתייחס לפופולריים שבהם:

 

קעקועי פנים – פילטרים המאפשרים "לצייר" על הפנים כדי שייראו כמו קעקוע. 

איפור – אחד הפילטרים הידועים ביותר שנשים אוהבות במיוחד. גם מי שלא הספיקה להתאפר בבוקר ורוצה להיראות טוב בסטורי, יכולה להשתמש בפילטר איפור ולהוסיף לפניה נמשים, שפתון, ריסים ועוד. 

עיצובים שיוצאים מהמסך – מעין חלקיקים היוצאים מכל מקום שנבחר. לדוגמה, כוכבים או לבבות שיוצאים מהעיניים. 

תלת מימד – פילטר שנועד להוסיף אביזרים גרפיים תלת ממדית כמו כובע, משקפיים או פאה.

פילטר DUST – נועד להוסיף נצנצים לפנים. 

טקסט – ניתן לשלב כיתובים שונים בכל מקום שרק רוצים בפילטר. 

 

לסיכום, אלה רק כמה מהפילטרים הנפוצים הקיימים. ניתן לחפש פילטרים נוספים ואף לבצע שילוב בין שני פילטרים או יותר. עם זאת, כל מי שמעלה פילטרים צריך להיות מודע למגבלות ולמדיניות של אינסטגרם. לדוגמא: אחת המגבלות הנפוצות של הרשת היא האיסור להעלות ניתוחים פלסטיים או החלקות פנים אגריסבייות מידי. אם תפרסמו פוסט/סטורי עם שינוי פנים מוגזם, אינסטגרם עלולה להוריד אותו. לתושמת ליבכם

 

Photo by Omkar Patyane from Pexels

עוד ב-צרכנות:
הפרטים שלי
הרשמה והתחברות:
לקוח חדש
לקוח רשום בויטרינה
או באמצעות:
שכחתי סיסמא
הרשמה לניוזלטר
תחומי עניין
פרסום בויטרינה

בעלי עסקים, מנהלי פרסום, יזמים ומקדמי אתרים - יש לכם מוצר או שירות חדש ומעניין? שימו אותו בויטרינה! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

תודה! הטופס התקבל בהצלחה.
צור קשר
תודה! הטופס התקבל בהצלחה.