חיפוש

איך לשפר את המרות האתר בעזרת תוכן

בניתם אתר מדהים לעסק, עם עמודי תוכן רבים, תמונות, פופ-אפים, ועמודי מוצר או שירות מרהיבים, אך משום מה אתם לא מצליחים להשיג את אחוזי ההמרה שציפיתם להם? התנועה לאתר גדלה וגדלה, אך אחוזי ההמרה מסרבים לגדול בהתאמה? אל דאגה, אתם ממש לא לבד, ויש מה לעשות בנושא. בדיוק לשם כך הכנו עבורכם את המאמר הבא, בו נלמד כל מה שחשוב לדעת על שיפור ההמרות מהאתר, באמצעות תוכן איכותי.

X
כל הסיפור
קנו עכשיו
חוות דעת גולשים

איך להפוך את התוכן למניע לפעולה?

תוכן מניע לפעולה, הוא תוכן שמוביל את הגולשים בסופו של דבר לרכוש מכם, להוריד את האפליקציה שלכם, להשאיר פרטים, או לבצע כל פעולה אחרת. חשוב שהתכנים שאתם יוצרים ומעלים לאתר שלכם יהיו מניעים לפעולה, וזאת מכיוון שאחרת – סביר להניח שהזמן וההשקעה שלכם עליהם לא ישתלמו לכם. ולכן, הדרך הנכונה ליצור תכנים לאתר, היא בהתבסס על משפך ההמרות – שמתחיל בהיכרות או במודעות, ממשיך להבעת עניין והעדפה, ונגמר בהמרה.

 

כלומר, קודם כל נרצה שהגולשים יכירו את העסק שלנו, ויהיו מודעים אליו. ולשם כך, עלינו ליצור תכנים איכותיים ובעלי ערך, המתאימים לעקרונות של קידום אתרים אורגני בגוגל. וזאת מהסיבה שאם לא נעשה זאת – כנראה שעמודי האתר לא יצליחו להתברג במיקומים טובים בתוצאות החיפוש. 

 

לאחר מכן, נרצה שהגולשים והלקוחות הפוטנציאליים יביעו עניין בעסק שלנו, ויעדיפו אותו על פני המתחרים. השיטה הכי טובה לעשות זאת, היא על ידי שיווק באינטרנט באמצעות תוכן, המתבסס על ההנחה שהפצת תכנים בעלי ערך לקהל היעד, מאפשרת להפוך אותם בעתיד ללקוחות, שכן אותם אנשים יעדיפו לפנות אליכם, שיזדקקו לאחד מהמוצרים או מהשירותים שאתם מציעים. 

 

ולסיום, כדי לשכנע את הגולשים באתר לבצע את ההמרה בפועל, כדאי תמיד להוסיף הנעה לפעולה בסופו של התוכן (כמו "למידע נוסף – השאירו פרטים בטופס צור קשר"). שיטה זו תעזור לכם להגדיל משמעותית את אחוזי ההמרה באתר, באמצעות התוכן האיכותי שאתם מעלים אליו.

 

ממה כדאי להיזהר כשכותבים תוכן לאתר?

כעת, נרצה להבין גם מאילו טעויות נפוצות כדאי להיזהר, בעת יצירת או כתיבת תכנים לקידום האתר, או לשיווק באינטרנט בכלל, וזאת על מנת למקסם את התוצאות של המאמצים המושקעים ביצירת תכנים אלו.

 

בנאליות – לחלק מבעלי האתרים חשוב שיהיו להם עמודי תוכן רבים באתר, אך הם לא שמים דגש על האיכות, וכך חלקם יוצרים תכנים דלים וחסרי ערך, או שהם פונים לכותבי תוכן שכותבים תכנים כלליים ובנאליים ביותר. הבעיה עם השיטה הזו, היא שגוגל מגלה די מהר שמדובר בתכנים שאינם איכותיים, מעשירים או תורמים לקוראים – וזה כמובן לא רק מוריד את הסיכוי של עמודים אלו להתברג במיקומים טובים בתוצאות החיפוש, אלא גם פוגע בקידום האורגני של האתר כולו. ולכן, כדאי להימנע מה"פיתוי" ליצור המון תכנים, שהם בנאליים ודלים מדי, או כאלה שלא מושקעת בהם מחשבה על הגולשים.

 

דברו תכל'ס – כיום, האינטרנט מוצף במידע ובפרסומות בפורמטים שונים (טקסט, תמונה, וידאו וכו'), והגולשים לא מתעמקים בכל התוכן שהם רואים באינטרנט, אלא נכון יותר לומר שהם רק "מרפרפים" עם העיניים, עד שהם מגיעים בדיוק למה שחיפשו. ולכן, אל תלאו את הגולשים, השתדלו להעביר את המסר שלכם כבר בהתחלה, או לפחות מבלי שהגולשים יתעייפו עד שיגיעו אליו. 

 

לסיכום, אם אתם רוצים לשפר את אחוזי ההמרות באתר באמצעות התוכן שאתם מעלים אליו, אז חשוב שבעת יצירת התוכן תתייחסו תמיד ל-3 ההיבטים הבאים: המטרה שלכם, האלגוריתם של גוגל, ולא פחות חשוב – חוויתם של הגולשים.

 

מאמר זה נכתב על ידי אייל, מנכ"ל דיגיטאץ' - חברה לקידום אתרים בגוגל, והבלוג המוכר SEOILINKS

עוד ב-צרכנות:
הפרטים שלי
הרשמה והתחברות:
לקוח חדש
לקוח רשום בויטרינה
או באמצעות:
שכחתי סיסמא
הרשמה לניוזלטר
תחומי עניין
פרסום בויטרינה

בעלי עסקים, מנהלי פרסום, יזמים ומקדמי אתרים - יש לכם מוצר או שירות חדש ומעניין? שימו אותו בויטרינה! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

תודה! הטופס התקבל בהצלחה.
צור קשר
תודה! הטופס התקבל בהצלחה.