חיפוש

איך יודעים אל מי לפנות כשצריך מידע מחברה גדולה?

לא תמיד הלקוחות בעצמם מבינים את ההיצע הרחב של אפשרויות יצירת קשר ולכן אתר אחד שעושה סדר ומרכז את כל הדרכים האלה יכול להתברר כהצלה של ממש

X
כל הסיפור
קנו עכשיו
חוות דעת גולשים

לקוחות או צרכנים של חברות ועסקים יודעים כיום שבעזרת רשת האינטרנט הקשר שלהם עם החברות האלה הפך להיות הרבה יותר קרוב, אמיתי ואפילו יומיומי. שירות לקוחות הוא לא עניין שמקלים בו ראש וגם בחברות וארגונים גדולים יודעים את זה ומיישמים. הרבה מאד כספים ותקציבים מושקעים בהקמת מערכי תמיכה וסיוע ללקוחות וחשוב להכיר את דרכי יצירת הקשר האלה.

 

אתר האינטרנט https://serviced.co.il מסייע רבות במציאת דרך יצירת הקשר הכי טובה ונוחה עבור כל לקוח של כל חברה מסחרית שמוכרת כיום בארץ ושיש לה קהל לקוחות גדול. לא תמיד הלקוחות בעצמם מבינים את ההיצע הרחב של אפשרויות יצירת קשר ולכן אתר אחד שעושה סדר ומרכז את כל הדרכים האלה יכול להתברר כהצלה של ממש.

 

דוגמאות לחברות שמוצאים באתר השירות המהיר בקליק

לא רק שדרכי יצירת הקשר מופיעות בצורה נוחה, מונגשת ומסודרת באתר – אלא הגדילו מקימי האתר ויצרו קישורים שהם קיצורי דרך היישר לאן שצריך לשלוח בו הודעה או להבין מה מספר הטלפון שאליו צריך להתקשר. בעמוד של מימון ישיר שירות לקוחות אפשר למצוא כמה וכמה דרכים ליצירת קשר שהן שונות זו מזו ומאפשרות לכל לקוח לבחור איך נוח לו לפנות. יש את מי שיעדיף ליצור קשר טלפוני ולקבל את התשובה באופן מיידי, יש את מי שיהיה לו נוח יותר לשלוח הודעה דרך הדואר האלקטרוני ולהמתין למענה ויש את מי שממילא יושב הרבה שעות מול המחשב ויהיה לו הכי טוב ויעיל להתכתב עם נציג שירות דרך הצ'אט באתר של החברה.

 

כאשר ללקוחות מתאפשרים כמה ערוצים כאלה – כל אחד יבחר את הנוח לו ביותר. סביר להניח שעם הזמן אפשר יהיה לראות עוד ועוד דרכי יצירת קשר שהחברות מוצאות על מנת לשמור על קשר טוב והדוק עם קהל הלקוחות שלהן.

 

כששירות לקוחות הוא לא מותרות

הצרכנים והלקוחות כיום יכולים לבחור במי הם בוטחים יותר או פחות וחשוב מכך – למי הם משלמים את הכסף שלהם. כאשר הם יתקלו בחברה שלא מאפשרת ליצור איתה קשר או שהם ירגישו שהם מתקשים לקבל מענה לשאלות או בירור מידע – הם יצביעו ברגליים ויבחרו לצרוך שירות של חברה אחרת. כיום בעידן השפע ומגוון האפשרויות שום חברה לא יכולה להרשות לעצמה לוותר אפילו על לקוח אחד ולכן משקיעות החברות מאמצים ומשאבים ביצירת צינורות תקשורת נוחים ויעילים ככל האפשר.

 

ללקוחות מגיע לקבל את המידע וכמובן שהחברות חייבות לפעול על פי רמת הטכנולוגיה של היום ולהציע את ערוצי יצירת הקשר המתבקשים ממנה. בעזרת אתר השירות בקליק קל יותר לבחור את דרכי יצירת הקשר.
 

עוד ב-צרכנות:
הפרטים שלי
הרשמה והתחברות:
לקוח חדש
לקוח רשום בויטרינה
או באמצעות:
שכחתי סיסמא
הרשמה לניוזלטר
תחומי עניין
פרסום בויטרינה

בעלי עסקים, מנהלי פרסום, יזמים ומקדמי אתרים - יש לכם מוצר או שירות חדש ומעניין? שימו אותו בויטרינה! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

תודה! הטופס התקבל בהצלחה.
צור קשר
תודה! הטופס התקבל בהצלחה.